[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
perşemde saat 11 gibi yola çıkıcam 11:30 da oradayım ohh mis gibi yarım saat yolculukdan sonra festival alanında olurum yada en geç 45 dakka sonra hemen yer kapayım bide tuvalet kokusu çekmiyeyim festival boyunca
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
toplanma , cuma saat 5:30 yer mesa migros karşısı veya otoparkı , trafiği rahatsız edecek bi noktaysa otoparkın içinde buluşalım , 6 da hareket ederiz , 6 dan sonra gelecek olan olursa ikinci bir grup yaparız

biz sizden önce mi çıksak yoksa beraber mi çıkalım ??
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz sizden önce mi çıksak yoksa beraber mi çıkalım ??

kardeş st de geceye kalmayalım diyor , ,isterseniz 17:00 ve 18:00 olarak iki ayrı grup yapalım

gelebilenler 17:00 de cıksın karanlığa kalmasın diyen de olabilir , çok vakit kalmadı hemen halletmek lazım :)

ayrıca bizim gezilerimizde yavas grup, hızlı grup olmaz , grup sürüşüne uygun gideriz :cat:

cuma grubu son durum budur
1. st_erdogan (erken çıksak mı diye soruyor)
2. _alp_ (stye soruyor :p )
3. R3N ( saat 18:00 buluşma noktasında )
4. ophicornus ( saat 18:00 buluşma noktasında )
5. erginbay ( saat 18:00 buluşma noktasında, işine göre arayacak )
6. ihtiyar delikanlı (sende stye sor :) )
7. rayjay ( saat 18:00 buluşma noktasında )
8. benalphan (istanbuldan gelip beraber gitcez çok büyük olasılık motoru tamir olursa
9. just_life (cuma öğleden sonra geleceğine akşam bizle gel sıcağa kalma , ya da cts çıkacak)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
17.00 gibi toplanalım o zaman, ilk grup en geç 17.20-17.30 gibi çıksın (ki ben de dahil). Diğerleri duruma göre en geç 6 gibi çıkar, yolda da buluşur, öpüşüp koklaşırız :p
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
kardeş st de geceye kalmayalım diyor , ,isterseniz 17:00 ve 18:00 olarak iki ayrı grup yapalım

gelebilenler 17:00 de cıksın karanlığa kalmasın diyen de olabilir , çok vakit kalmadı hemen halletmek lazım :)

ayrıca bizim gezilerimizde yavas grup, hızlı grup olmaz , grup sürüşüne uygun gideriz :cat:

cuma grubu son durum budur
1. st_erdogan (erken çıksak mı diye soruyor)
2. _alp_ (stye soruyor :p )
3. R3N ( saat 18:00 buluşma noktasında )
4. ophicornus ( saat 18:00 buluşma noktasında )
5. erginbay ( saat 18:00 buluşma noktasında, işine göre arayacak )
6. ihtiyar delikanlı (sende stye sor :) )
7. rayjay ( saat 18:00 buluşma noktasında )
8. benalphan (istanbuldan gelip beraber gitcez çok büyük olasılık motoru tamir olursa
9. just_life (cuma öğleden sonra geleceğine akşam bizle gel sıcağa kalma , ya da cts çıkacak)

Cuma akşam Araba ile çıkabilirim. Yardıma ihtiyacı olanlara hammalık da yaparım belki son durumu perşembeden bildirecem :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pro dayının çadır dolu ne yazık ki :p

Perşembe çıkıyorum ben yola. Telefon çekmeyebilir. Motur tayfasına sorabilirsiniz beni :cat:

bıııı mıllet önceden rezarvasyon yaptırmıs....:p
bende burda üstümü basımı parcalayım :pr::salut::salut:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
festivale katılan tüm arkadaşlara teşekkürler... çok güzel bir festival yaşadık... tekrarını kat kat artarak yaşamak dilekleriyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst