[MT Ankara] Çarşamba Çarşamba Duy Sesimizi

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Valla bu Ankara MT üyelerinin hepsinin boğazı çok pis:cherry: mazallah dağda falan aç kalsak birbirimizi yeriz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
pis boğaz demişken .
aramızda sucuğu kabuguyla yiyenler bile var
demi ama...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla midye derseniz izmir derim. gelin bakın söz midyenin kralını yedireceğim size. sonra herhafta sipariş verirsiniz bana.:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
valla midye derseniz izmir derim. gelin bakın söz midyenin kralını yedireceğim size. sonra herhafta sipariş verirsiniz bana.:p

aga iyi diyonda dün emrahın midyeleri nasıl yediğini görseydin:queen: ...
izmirin midye stoklarını tek başına eritir bu adam
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
valla midye derseniz izmir derim. gelin bakın söz midyenin kralını yedireceğim size. sonra herhafta sipariş verirsiniz bana.:p

Sen bize 5kğ. falan bir demo tadımlık biraz gönder beğenirsek gelir İzmirde yeriz.:cat:Bu arada Murti bir oturuşta tok karna 70 tane falan yiyormuş.:queen: diğerlerini düşünemiyorum bile.Biz seni iflas ettiriz wallace en iyisi sen bu söylediklerini yazmış olma bizde okumuş olmayalım.:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
Sen bize 5kğ. falan bir demo tadımlık biraz gönder beğenirsek gelir İzmirde yeriz.:cat:Bu arada Murti bir oturuşta tok karna 70 tane falan yiyormuş.:queen: diğerlerini düşünemiyorum bile.Biz seni iflas ettiriz wallace en iyisi sen bu söylediklerini yazmış olma bizde okumuş olmayalım.:cherry:

aga senin bu sipariş kişi başı 5 kilo dimi:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
valla iyimiş.
sipariş gelecek olursa haber edin
bende hale ugrayıp bi kamyon liman alayım
ee anca:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
aga iyi diyonda dün emrahın midyeleri nasıl yediğini görseydin:queen: ...
izmirin midye stoklarını tek başına eritir bu adam

vallla ben keyif için bir oturuşta en az 50 tane yiyiyorum .

Sen bize 5kğ. falan bir demo tadımlık biraz gönder beğenirsek gelir İzmirde yeriz.:cat:Bu arada Murti bir oturuşta tok karna 70 tane falan yiyormuş.:queen: diğerlerini düşünemiyorum bile.Biz seni iflas ettiriz wallace en iyisi sen bu söylediklerini yazmış olma bizde okumuş olmayalım.:cherry:

hiç koymaz bana. tezgahı kapatırız ne olcak helali hoş olsun. ama gelirken ama tshirtde getirsin:queen:

valla iyimiş.
sipariş gelecek olursa haber edin
bende hale ugrayıp bi kamyon liman alayım
ee anca:)

bak valla gönderirim bi gün ama bozulur bu sıcaklarda. kışın belki olabilir.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
aga sen bu siparişi gönder hele
ne tişörtü ben sana ellerime kazak örsem yeridir
hemde keçili
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
her çarsamba var mu bu ya gidip ayazda kalmayalım :)

bi bu buluşulcak yerleri email gönderirseniz iyi olur gmail gruba

tek tük geliyor yoksa tek tük mü toplanıp geziliyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst