- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 122
ama ben gelişme çağındayım.HERGELE'nin kullanıcı adının HERGELEn Mideye olarak değiştirilmesini öneriyorum![]()
o sebepten düzenli beslenmem gerekiyor
not: düzenli göreceli bir kavramdır
ama ben gelişme çağındayım.HERGELE'nin kullanıcı adının HERGELEn Mideye olarak değiştirilmesini öneriyorum![]()
valla midye derseniz izmir derim. gelin bakın söz midyenin kralını yedireceğim size. sonra herhafta sipariş verirsiniz bana.![]()
valla midye derseniz izmir derim. gelin bakın söz midyenin kralını yedireceğim size. sonra herhafta sipariş verirsiniz bana.![]()
Sen bize 5kğ. falan bir demo tadımlık biraz gönder beğenirsek gelir İzmirde yeriz.:cat:Bu arada Murti bir oturuşta tok karna 70 tane falan yiyormuş.:queen: diğerlerini düşünemiyorum bile.Biz seni iflas ettiriz wallace en iyisi sen bu söylediklerini yazmış olma bizde okumuş olmayalım.:cherry:
aga senin bu sipariş kişi başı 5 kilo dimi![]()
aga iyi diyonda dün emrahın midyeleri nasıl yediğini görseydin:queen: ...
izmirin midye stoklarını tek başına eritir bu adam
Sen bize 5kğ. falan bir demo tadımlık biraz gönder beğenirsek gelir İzmirde yeriz.:cat:Bu arada Murti bir oturuşta tok karna 70 tane falan yiyormuş.:queen: diğerlerini düşünemiyorum bile.Biz seni iflas ettiriz wallace en iyisi sen bu söylediklerini yazmış olma bizde okumuş olmayalım.:cherry:
valla iyimiş.
sipariş gelecek olursa haber edin
bende hale ugrayıp bi kamyon liman alayım
ee anca![]()