[MT Ankara] Çarşamba Çarşamba Duy Sesimizi

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Aytaç Baklavayı Hacıbabadan alacaksınız diye tembih ettinizmi güzelce :cat: 1kğ.da wallaceye gönderelim bari....:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Aytaç Baklavayı Hacıbabadan alacaksınız diye tembih ettinizmi güzelce :cat: 1kğ.da wallaceye gönderelim bari....:cherry:

ettiler ettiler. Sevinirim 1 kg olmasa da bir porsiyon olsa da olur. önemli olan miktarı değil. Adres vereyim mi yoksa pm mi atayım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
ettiler ettiler. Sevinirim 1 kg olmasa da bir porsiyon olsa da olur. önemli olan miktarı değil. Adres vereyim mi yoksa pm mi atayım.:queen::queen::queen:

Ver adresi ver göndeririz.:cherry:Gezilerden gördüğüm kadarı ile çay tiryakisisin:cat: bende severim çayı atla gel amasraya şöyle semaverde odun ateşiyle bir çay demleyelim kumsalda dalga sesleri eşliğinde....offf offf ulen niye deniz yok bu Angara da:pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ver adresi ver göndeririz.:cherry:Gezilerden gördüğüm kadarı ile çay tiryakisisin:cat: bende severim çayı atla gel amasraya şöyle semaverde odun ateşiyle bir çay demleyelim kumsalda dalga sesleri eşliğinde....offf offf ulen niye deniz yok bu Angara da:pr:

bak ağır tahrik var gelirim diyeceğim ama mümkün değil. Yaz okulu derslerim var kaçamam bu iki hafta öğrencilerim linç eder beni:) ama çaya gelecem yakın zamanda. Hem amasraya gelecektim de Murti06 ve PROcan a da yazdım dağ keçisi tshirtümüz yoksa gelemeyiz dedim.

adres: Murat Pakel
Üsküdar çaycısı, birinci kordon alsancak izmir:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süleyman abi Hacıbaba konusunda ısrarlı davrandık ama bu hafta bırak Hacıbabayı sıradan bir baklava bile yiyemedik :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak ağır tahrik var gelirim diyeceğim ama mümkün değil. Yaz okulu derslerim var kaçamam bu iki hafta öğrencilerim linç eder beni:) ama çaya gelecem yakın zamanda. Hem amasraya gelecektim de Murti06 ve PROcan a da yazdım dağ keçisi tshirtümüz yoksa gelemeyiz dedim.

adres: Murat Pakel
Üsküdar çaycısı, birinci kordon alsancak izmir:queen::queen:
Amasra da alırsın keçi tişörtlerini sen gel yeter :wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Son haftaların neşeli toplantılarından biri oldu. Bayan sayısının artmasıyla, katılan bayanların canları daha az sıkılmaya başladı :p

"Güzel günler göreceğiz motorcular" :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Amasra da alırsın keçi tişörtlerini sen gel yeter :wiinkk:
olmaz dediler ki tshirt 5 beygir gücündeymiş o tshirtü giyersem anca gidebilirim belki:queen::queen: şaka bir yana zaman olarak müsait olsam gelirim hiç tereddütsüz ama neylersiniz ki yaz okulu var...


Son haftaların neşeli toplantılarından biri oldu. Bayan sayısının artmasıyla, katılan bayanların canları daha az sıkılmaya başladı :p

"Güzel günler göreceğiz motorcular" :p

Güzel günler göreceğiz çocuklar,
güneşli günler
göre-ceğiz...
Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar,
ışıklı mavilikler
süre-ceğiz...
Açtık miydi hele bir
son vitesi,
adedi devir.
Motorun sesi.
Uuuuuuuy! çocuklar kim bilir
ne harikuladedir
..........
..........


Süleyman abi Hacıbaba konusunda ısrarlı davrandık ama bu hafta bırak Hacıbabayı sıradan bir baklava bile yiyemedik :salut:


hadi ya tatlı yok demek. bak sabah ve ilk mesajım size. :pale::salut::salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanki gelen bayanlarla da konuşuyorsun da :p sus pus oturuyorsun lem :p

Asıl sen sus lem, siz orada her hafta baktığınız motosikletlere boş boş bakarken biz masada neler neler kaynattık :p :cherry:

sen öyle san erken gittin tatlıyı göremedin. Çiftliğe geçtik daha sonra ve dondurma tatlı midye oy oy oy :p

Öyle olmaz, ben Anatoliaya getirilmeyen tatlıya tatlı demem Murat abi :p:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
sen öyle san erken gittin tatlıyı göremedin. Çiftliğe geçtik daha sonra ve dondurma tatlı midye oy oy oy :p

tüketim sıralamamızı yazıyorum
ve ekibin adının "pis bogazlar " olarak deiştirilmesini öneriyorum.
*ekip olarak
1 dondurma
2 midye
3 çay
4 midye
5 lokma
*ekipten sonra biz ve emraz bir sürede solo devam ettik:queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
tüketim sıralamamızı yazıyorum
ve ekibin adının "pis bogazlar " olarak deiştirilmesini öneriyorum.
*ekip olarak
1 dondurma
2 midye
3 çay
4 midye
5 lokma
*ekipten sonra biz ve emraz bir sürede solo devam ettik:queen:

anatolia'da yenen patates, şinitzel, köfte vs. leri de unutmayalım :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Hergele ve arkadaşı, Emrah bizden sonra Şençamda Kokoreç yediler.Ahanda ispiyonladım sizi işte:cherry: Nasıldı laaa güzelmiydi.:queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
HERGELE'nin kullanıcı adının HERGELEn Mideye olarak değiştirilmesini öneriyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst