- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Yer, yurt belli 
yeri bilmiyom ben..Daha bi açıklamalı kroki falan yazzanıza kardeşim.....
Gelmiyom işte...![]()
Gürcell yakında bu kroki işe yaramayacak :mrgreen:
Hayırdır? Bariyer yüzünden mi? yoksa başka bir nedenmi var? :silent::silent:
la ben yarın gelemeyebilirim, önemli bir işim vardı unutmuşum :cyclopsan
Bekle ! :mrgreen: (son toplantıların gözde sloganı) :cherry:
Ben bu senaryoyu hatırladım...... :queen::queen::queen:
BBu arada eşime gezi için 1 haftalık muhtemel S veya M beden mont veya koruyucu vb. ödünç verebilecek varsa çok makbule geçecek.
bakalım tatlılar gelecek mi? Şimdi derler ki BEKLEEEE sabırsızlıkla fotoları bekliyorum.
Birisi tatlımı dedi ne :cherry: ne tatlısı hocam yeni katılım varda benim haberimmi yok yoksa:queen:
Birisi tatlı mı dedi ne :cherry: