[MT Ankara] Çarşamba Çarşamba Duy Sesimizi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yıllık iznimi kullanmadan önce bu hafta da geleyim bari :p :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yeri bilmiyom ben..Daha bi açıklamalı kroki falan yazzanıza kardeşim.....:p

Gelmiyom işte...:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet gülmekten katılacağım : 4 (3 Kayıtlı ve 1 Misafir üye bulunmaktadır.) :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
la ben yarın gelemeyebilirim, önemli bir işim vardı unutmuşum :cyclopsan
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Malesef ben gelebilebilemiyorum... Sizlere iyi eğlenceler dilerim...

yeri bilmiyom ben..Daha bi açıklamalı kroki falan yazzanıza kardeşim.....:p

Gelmiyom işte...:p

adsz1tf4.jpg


adszwj9.jpg


grnt0333eg5.jpg
[/
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Benim de işim var o yüzden çok kısa bir süre kalıp sonra ayrılacağım. Bu arada eşime gezi için 1 haftalık muhtemel S veya M beden mont veya koruyucu vb. ödünç verebilecek varsa çok makbule geçecek. Toplantıda görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bekle ! :mrgreen: (son toplantıların gözde sloganı) :cherry:

Bekle bekle nereye kadar yaaa :cherry:

Ben bu senaryoyu hatırladım...... :queen::queen::queen:

Ben de çok ama çok iyi hatırlıyorum ::plus1:: ::ban::

BBu arada eşime gezi için 1 haftalık muhtemel S veya M beden mont veya koruyucu vb. ödünç verebilecek varsa çok makbule geçecek.

Benim motosiklete dair bütün eşyalarım Eskişehirde :salut: :salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelsem mi gelmesem mi :silent: biraz gecikebilirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel :p :cherry: :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bakalım tatlılar gelecek mi? Şimdi derler ki BEKLEEEE sabırsızlıkla fotoları bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birisi tatlı mı dedi ne :cherry:

Evet abi sen düşerken kalkarken falan kaçırdın muhabbeti :cherry:

Belli değil ama gelecekler mi bakalım, gelmeme ihtimalleri de var :salut:

Neyse Ankaralılar ben işten çıkıyorum, Anatolia da görüşürüz :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst