[MT Ankara] 8 Nisan Pazar Mangal Gezisi İPTAL!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
27
fura gelmek istiyorum ama bu hafta sonu çalışıyorum malesef :( hafta içi için geçerli izinim :) 02 - 06 Nisan izin kullandım .... ama tek dolanmak istemiyorum tabii :)
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Ya bir arkadas vardi, sizi mangala gotureyim, cok guzel bir yer biliyorum vs. diyordu. Uydudan da bir resim koymustu aha burasi diye. Hatirlayan var mi? Yoksa ben mi karistiriyorum?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya bir arkadas vardi, sizi mangala gotureyim, cok guzel bir yer biliyorum vs. diyordu. Uydudan da bir resim koymustu aha burasi diye. Hatirlayan var mi? Yoksa ben mi karistiriyorum?


Sen karıştırıyosun hocam....Yoktu öyle kimse...Senin canın mangal çekmiş anlaşılan...:p :queen: :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Alper Abi haberini aldık hayırlı olsun :cherry:

Hitit Geyikleri'ne bakıver bi zahmet
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya gene; son 2 gün şu program tam olarak nedir?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
herkes benim hava raporunu bekliyor dur bakim da yaziyim:cat:

cmt pazar parcali bulutlu gorunuyor, sicaklik 15 derece civari. gitmeye gidilir de ekip ne durumda; ergin evren onur bi ses verin,
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
23
Matiz; başınız sağolsun kardeşim. Sana ve eşine bol sabır.
Mangal:queen:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Son durum nedir programı netleştirelim ayrıca eşini veya kız arkadaşını getiren olacaksa bende eşimi getirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
76
Valla ben gelirim kız arkadaşımla herhalde,pazar hava iyi gibi görünüyo.belki nete giremeyebilirim,biri bana ne yapılacak mesaj gönderirse sevinirim 0.533.571 46 36
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
8
slm arkadaslar omer ben, r1 li,,bende katılırım eger bır aksılık cıkmassa, hatunla beraber gelıyorumm,sabahda kurucayırlı yamaha da brunch var, ordan mangala gecerım, :mrgreen: gorusmek useree, takıp edıcem forum konusunu..:cat:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
doktor sucuk ve benzerlerini yasakladı ama bizde kanat yeriz ne yapalım. hatun ve ben geliyoruz.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
23
Valla ben gelirim kız arkadaşımla herhalde,pazar hava iyi gibi görünüyo.belki nete giremeyebilirim,biri bana ne yapılacak mesaj gönderirse sevinirim 0.533.571 46 36

Ben sana haber ederim Derya...:cat:

Arabayla gelebilirim ben. Yol durumu nasıl ki? Araba girebilir mi?
Olur tabi arabayla gel. Yağmur falan yağarsa hepimiz sığışabilirmiyiz ki senin arabaya acep::utangac: Yoksa önce kadınlar ve çoçuklar mı?::pembe::
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Son durum nedir programı netleştirelim ayrıca eşini veya kız arkadaşını getiren olacaksa bende eşimi getirmeyi düşünüyorum.



Valla ben gelirim kız arkadaşımla herhalde,pazar hava iyi gibi görünüyo.belki nete giremeyebilirim,biri bana ne yapılacak mesaj gönderirse sevinirim 0.533.571 46 36


Bende nişanlımla birlikte gelmeyi düşünüyorum eğer bi aksilik çıkmazsa...


oo iyimis..
ben de esim ve baldiz ile gelmeyi dusunuom bakalm..
ama k.valide - k.peder durumlari var.. bakalm size son durumu bildiririm hakim oldugum anda programima..







Shakulin
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
18.00 itibariyle net ten ayrılıyorum.Pazar günü saat 12.00-12.15 arası koru migrosta olacağım.Gitmeden önce migrostan alışveriş yapacakmıyız.Gitceğimiz yerde mangal varmı,su varmı bunlarda programın belirsiz yönleri.Bir değişiklik olursa ltf 0532 365 16 77 ye bildirirmisiniz.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Migros'ta buluşuyoruz zaten, alacaklarımızı alırız ordan. Hava muhalefeti olmazsa çok eğleneceğiz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst