Ya bir arkadas vardi, sizi mangala gotureyim, cok guzel bir yer biliyorum vs. diyordu. Uydudan da bir resim koymustu aha burasi diye. Hatirlayan var mi? Yoksa ben mi karistiriyorum?
Sen karıştırıyosun hocam....Yoktu öyle kimse...Senin canın mangal çekmiş anlaşılan...:queen: :queen:
Son durum nedir programı netleştirelim ayrıca eşini veya kız arkadaşını getiren olacaksa bende eşimi getirmeyi düşünüyorum.
Valla ben gelirim kız arkadaşımla herhalde,pazar hava iyi gibi görünüyo.belki nete giremeyebilirim,biri bana ne yapılacak mesaj gönderirse sevinirim 0.533.571 46 36
Olur tabi arabayla gel. Yağmur falan yağarsa hepimiz sığışabilirmiyiz ki senin arabaya acep::utangac: Yoksa önce kadınlar ve çoçuklar mı?:Arabayla gelebilirim ben. Yol durumu nasıl ki? Araba girebilir mi?
Son durum nedir programı netleştirelim ayrıca eşini veya kız arkadaşını getiren olacaksa bende eşimi getirmeyi düşünüyorum.
Valla ben gelirim kız arkadaşımla herhalde,pazar hava iyi gibi görünüyo.belki nete giremeyebilirim,biri bana ne yapılacak mesaj gönderirse sevinirim 0.533.571 46 36
Bende nişanlımla birlikte gelmeyi düşünüyorum eğer bi aksilik çıkmazsa...