- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Allah mutlu mesut yaşamanızı nasip eylesin.
Düğünün yapılacağı tesis tam olarak nerde bilen varmı?Baysalın düğün kartında bir şey okunmuyor?
Büyük Murat abiden de yeğeninin dünyaya gelişine dair iyi haberler bekliyoruz :rendeer:
Doğum yarın inşallah
hani eskiden olurmuş ya 40 gün 40 gece düğünler(dedemin dedsinin zamanında felan).
Bu arada benim de Almanya'dan beklediğim parça geldi. Benim atın boyunu kısaltıyoruz. Artık ben de etkinliklere mümkün olduğunca eşli katılmaya çalışacağım.