[MT Ankara] 22 Haziran Ayşe & Orhun Düğünümüz var..: 22-06-2008

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abim hayırlı uğurlu olsun inşallah orada olacağım :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Çok uzaktayız ama gönlümüz sizlerle:rendeer:
Allah bir yastıkta kocamak nasip eder inşallah:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeee düğüne hazır mıyız :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Düğünün yapılacağı tesis tam olarak nerde bilen varmı?Baysalın düğün kartında bir şey okunmuyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süleyman abi istediğin adres için bu link işine yarar umarım :rendeer:

http://cekilis.millipiyango.gov.tr/tesislerimiz.html

Sanırım adres bu :bounce:

tesis_kapak.jpg


Bu arada eşiniz falan da geliyor dimi ??? Eğer son anda bir mani çıkmazsa
biz de ( Esener abi, Elif abla, Emrah ve ben ) orada olacağız ::pembe::

İlerleyen zamanlar da Doktor Murat abinin koyduğu fotodaki gibi çoluk çocuk buluşmaya başlayacağız, eminim :cherry:

Büyük Murat abiden de yeğeninin dünyaya gelişine dair iyi haberler bekliyoruz :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ya düğünü bu akşamdan başlatsak olmazmı?hani eskiden olurmuş ya 40 gün 40 gece düğünler(dedemin dedsinin zamanında felan).yani en azından ankara mt için bir hareket olurdu.
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Seni ve eşini tebrik eder, bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Gelmeyi çok isterdim ama maalesef yoğun iş faaliyetlerinden dolayı gelemeyeceğim. Umarım en kısa zamanda (işlerden fırsat bulabilirsem) etkinliklerde sen ve eşinle görüşmek üzere. Bu arada benim de Almanya'dan beklediğim parça geldi. Benim atın boyunu kısaltıyoruz. Artık ben de etkinliklere mümkün olduğunca eşli katılmaya çalışacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aldığım bilgilere göre Orhun abi damat traşını oldu veee düğüne saatler kaldı, haydi Ankara MT eller havaya :cherry:

hani eskiden olurmuş ya 40 gün 40 gece düğünler(dedemin dedsinin zamanında felan).

Adı üstünde Murat abi, o eskidenmiş :p

Bu arada benim de Almanya'dan beklediğim parça geldi. Benim atın boyunu kısaltıyoruz. Artık ben de etkinliklere mümkün olduğunca eşli katılmaya çalışacağım.

Çok sevindimmmmmm :rendeer: :flower: :flower: :flower:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
tüm güzel dilekleriniz için teşekkür ederiz. Akşam görüşmek üzere..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun darısı bekarların başına,alah bir yastıkta kocatsın
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
7
düğün sanırım bitti :) gelmeyı cok ısterdım ama yenı gordum ılanı :)şuanda saat 00:02 -tarıh 23/06/2008 :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eveeeettttt düğünden dönmüş bulunmaktayız, fotoğrafları en kısa zamanda yüklemeye çalışacağım :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst