[MT Ankara] 18 Haziran 2008 Çarşamba - Düğün öncesi toplaşması

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bak bart1969 bi daha mesajlarında benim nickim adım ve cismim geçmesin , mt ankara jandarmasımısın sen , ben aytaçla konuşuyorum sana ne oluyor , bi daha söylemiyecem...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Evet hala böyle şeyler var, diğer grupları ne kadar biliyorsun bilmiyorum ama insanlar belli bir ortam oluşturmuşlar :bounce:

Bu arada illa aile çay bahçesi, aile salonu, aile hede hödö sü olması şart değil, Anatolia da bu durum için uygun bir ortam :bounce:



Çoluk çocuk dediysem bu sizin için geçerli değil Gürcell abi, bekarların ( varsa eğer ) kız arkadaşları ile gelmeleri yeterli :cherry:
ya Bin9yüz85 demek istediğim şu , eğer toplantılara bayan gelmiyo o yüzden gelmek istemiyorum diyosan bi şey diyemem , ama erkekler gelince aile ortamı oluşmuyo demene şaşırdım ben ok , aile ortamı kavramını anlamıyorum ben :cat:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
bak bart1969 bi daha mesajlarında benim nickim adım ve cismim geçmesin , mt ankara jandarmasımısın sen , bi daha söylemiyecem...
biz klavye başı şovalyesi değil aynı anda şahsen ne diyorsan beklerim seni dinlemeyi.yok daha önce toplantıya geldinse beni iyi tanıyamamışsın galiba ben doktor murat.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
biz klavye başı şovalyesi değil aynı anda bir şehrin motosiklet kullanıcılarının belli bir kesiminin temsilcisiyiz.bu bakımdan içimizden biri ile ki hele benim ciddden deeğer verdiğim bir insanla geyik tarzı dalga geçercesine konuşulyursa o kişiden önce beni bulur karşısında.
biz sadece sanal ortamda değil aynı zamanda günlük hayatta da bir arada olan insanlarız.daha önce toplantımıza gelmedinse gel şu an tam da anatolyadayız; şahsen ne diyorsan beklerim seni dinlemeyi.yok daha önce toplantıya geldinse beni iyi tanıyamamışsın galiba ben doktor murat.
bekle bakalım geliyorum şimdi nedir derdin senin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsanın yazma şevkini kırıyorsunuz, artık yorum yapmıyorum :farao:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet eğlendik güzeldi!:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ODTÜ ile değişim programı çerçevesinde ülkemize gelen yabancı öğrencilerle birlikte çok eğlenceli bir toplantı oldu. :cherry:

Şahsen ben Türk misafirperverliğini tam olarak yansıtamamaktan dolayı üzgünüm :cherry:

O sarışın düz saçlının fotoğrafını çeken var mı :queen:

Ha bir de hani Çek çocuğa "Türklerin selam hareketi"ni yapacaktık :mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Hadi leyyyyyyyyyyn......... :p:):mrgreen::cherry:

Arkadaşlar kusuruma bakmayın başka bir sözüm olduğu için size katılamadım.
Umarım iyi eğleniyorsunuzdur....

sözün olan yere son dakkada bizi de çağırdılar selamın varmışş.
şaka bir yana gözüm seni aradı ya.hani senle terapi yapcaktık?
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
bugun toplaşmamı var zaten gelemezdım emre ile haymanaya gıttık ben böle yol görmedım dumduz yol git git bitmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst