[MT ADANA]çok güzel bir düğündü :)banu & şükrü Allah mesut etsin

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar :)
adana mt mizin abisi mustafa özbayrak abimizin oğlunun düğününde doyasıya eylendik, çok güzel bir geceydi.biz erkek tarafı olarak adanalı, gelin tarafı trabzonlu olunca oyunlarda karşılıklı olarak zorlandık tabiki.biz adana çiftetellisinde döktürürken onlar trabzon kolbastısında harikalardı.çok güzel dostluk dolu eylence dolu bir gece yaşamamıza vesile olan
BANU VE ŞÜKRÜ YE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
DSC00121.jpg

DSC00122.jpg

DSC00126.jpg

DSC00129.jpg

DSC00130.jpg

DSC00131.jpg

DSC00132.jpg

DSC00133.jpg

DSC00327.jpg

DSC00328.jpg

DSC00330.jpg

DSC00331.jpg

DSC00332.jpg

DSC00333.jpg

DSC00335.jpg

DSC00336.jpg

DSC00337.jpg

DSC00338.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 PM ----------



buda mt mizin en güzel oynayan üyesinin videosu :) :cat: :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel,çok keyifli bir düğündü.SEYHAN,SEYHAN olalı,böyle düğün görmedi.darısı diğer bekarların başına.:rendeer: .tekrardan Allah mesut etsin.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok güzel bir düğün olmuş gerçektende, allah mesut etsin ya :))
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
allah mesut etsin düğün baya iyi geçmiş gibi görünüyor adanalı abimin dediği gibi darısı bekarların başına :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Yeni çiftlere ömür boyu mutluluklar dilerim Mustafa abi hayırlı olsun selamlar :rendeer:



Darısı bizimgibi bekarlara olsun :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ALLAH cc bir yastıkta kocatsın uzun ve sağlıklı mutlu seneler onların olsun.:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Teşekkür.

Sevgili MT dostları oğlum Şükrü ve gelinim Banu'nun düğün törenlerine bizzat katılarak eğlenceli bir gece geçirmemize vesile olan tüm arkadaşlara,ayrıca tebrik mesajı ile sevicimize ortak olan Mt üyelerine ayrı ayrı teşekkür eder,darısı tüm isteyen bekarların başına olsun hepinizi öpüyorum sağlıcakla,hoşçakalın.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst