[MT ADANA] (Ceyhan Grubu) Yumurtalık Gezisi

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
merhaba Adana MT.. Bu hafta aramızda Yumurtalığa gitmeye karar verdik. İsteyen dostlarımız.. saat 9:30 da Gazipaşa'daki KAZIM BÜFE önünde toplanacaklardır. HERKESİ BEKLİYORUZ.. Gelmek isteyen arkadaşlar verilen saatte buluşma yerlerinde olmaları rica olunur..

Adana MT den katılımcılar....
1-Haluka28.
2-Fevri.
3-Gnusher.
4-DemirGürsel ve eşi.

Ceyhan Grubu olarak 10:30 da Ceyhan Otoban çıkışında Sizleri bekliyor olacağız.
1-Msoysarac.
2-AhmetNR.
3-Cem01.


GEZİ YAZIMIZ YAYINLANMIŞTIR...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sabah geziye gidilecek, gece 01:40 da duyuru yapmışsın :queen: erken olmamışmı:queen::queen::queen: döndüğümüzde yapardık.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hocam iyiymiş kaç kişi var ceyhandan ben inş motoru aldıktan sonra katılacam aranıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst