- Katılım
- 22 Eki 2006
- Mesajlar
- 697
- Konu Yazar
- #1
merhaba Adana MT.. Bu hafta aramızda Yumurtalığa gitmeye karar verdik. İsteyen dostlarımız.. saat 9:30 da Gazipaşa'daki KAZIM BÜFE önünde toplanacaklardır. HERKESİ BEKLİYORUZ.. Gelmek isteyen arkadaşlar verilen saatte buluşma yerlerinde olmaları rica olunur..
Adana MT den katılımcılar....
1-Haluka28.
2-Fevri.
3-Gnusher.
4-DemirGürsel ve eşi.
Ceyhan Grubu olarak 10:30 da Ceyhan Otoban çıkışında Sizleri bekliyor olacağız.
1-Msoysarac.
2-AhmetNR.
3-Cem01.
GEZİ YAZIMIZ YAYINLANMIŞTIR...
Adana MT den katılımcılar....
1-Haluka28.
2-Fevri.
3-Gnusher.
4-DemirGürsel ve eşi.
Ceyhan Grubu olarak 10:30 da Ceyhan Otoban çıkışında Sizleri bekliyor olacağız.
1-Msoysarac.
2-AhmetNR.
3-Cem01.
GEZİ YAZIMIZ YAYINLANMIŞTIR...
Son düzenleme: