[MT ADANA] (Ceyhan Grubu) Yumurtalık Gezisi

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
merhaba Adana MT.. Bu hafta aramızda Yumurtalığa gitmeye karar verdik. İsteyen dostlarımız.. saat 9:30 da Gazipaşa'daki KAZIM BÜFE önünde toplanacaklardır. HERKESİ BEKLİYORUZ.. Gelmek isteyen arkadaşlar verilen saatte buluşma yerlerinde olmaları rica olunur..

Adana MT den katılımcılar....
1-Haluka28.
2-Fevri.
3-Gnusher.
4-DemirGürsel ve eşi.

Ceyhan Grubu olarak 10:30 da Ceyhan Otoban çıkışında Sizleri bekliyor olacağız.
1-Msoysarac.
2-AhmetNR.
3-Cem01.


GEZİ YAZIMIZ YAYINLANMIŞTIR...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sabah geziye gidilecek, gece 01:40 da duyuru yapmışsın :queen: erken olmamışmı:queen::queen::queen: döndüğümüzde yapardık.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hocam iyiymiş kaç kişi var ceyhandan ben inş motoru aldıktan sonra katılacam aranıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst