[MT ADANA]benim kameramdan ceyhan,resimlere buradan devam arkadaşlar

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar yeni başlık açmamın sebebi diğer başlıkta resim çokluğundan sayfaların geç açılması :) sanıyorum modlarda benim gibi düşünüyordur.
buradan devam:cat:
dsc00848op8.jpg

dsc00849od0.jpg

dsc00850ro7.jpg

dsc00856jq8.jpg

dsc00859pq2.jpg

dsc00862wr2.jpg

dsc00863ak7.jpg

dsc00865hz9.jpg

dsc00866ie0.jpg

dsc00867ab3.jpg

dsc00869lp1.jpg

dsc00870bd6.jpg

dsc00871fu3.jpg

dsc00877gb5.jpg

dsc00879bc5.jpg

dsc00884bx0.jpg

dsc00885ir1.jpg

dsc00886rw9.jpg

dsc00888dr2.jpg

dsc00890om5.jpg

dsc00894tj8.jpg

dsc00895iv6.jpg

dsc00903gi5.jpg

ve işte yılınmagandası .arabadan sarkmanın ne kadar sakıncalı bir hareket olduğu anlatılmamışmı acaba kendilerine.böylesi önemli bir günde yaptığı şu harekete bakarmısınız:salut::queen::queen::queen:
dsc00904kc0.jpg

dsc00911uw1.jpg


dsc00913nb4.jpg

dsc00916bx2.jpg

dsc00923ac8.jpg

dsc00924ph4.jpg

dsc00926fi7.jpg

dsc00932oj5.jpg

dsc00940te2.jpg

dsc00942uz8.jpg

dsc00944yr7.jpg

dsc00948ln6.jpg

dsc00953xu9.jpg

dsc00957lz0.jpg

dsc00958iq7.jpg

dsc00959cs1.jpg

dsc00961em4.jpg

dsc00963xt4.jpg

ve final ayranları:mrgreen:
dsc00968iq4.jpg
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ellerini saglık gürselim güzel kareler teşekürler.....en kısa zamanda görüşmek üzere

Gaziantepden selamlar :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
aaaa ilkokulda bizde böyle fotoğraf çektirmiştik :queen:

dsc00913nb4.jpg


Bu arada dikkatinizi çektimi Adana MT de siyah sever ne kadar çok; gel sen bu güneşte siyahla yaşa

Gürselim sen bu foto işini profosyenelce yapıyorsun, aslında sen çekmesende puanları sen topluyorsun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güsel kareler gerçekten emeğine sağlık
evet hocam bende çok beğendim sağolasın
güzel olmuş. teşekkürker.
birdahaki gezimize sizide bekleriz,tek gezmeyi seviyorsunuz ama sizi bu resimler caydırır umarım
eline sağlık böyle tek parça daha iyi olmuş.
sağolasın kadir ustam
eline sağlık gürselim.güzel resimler.
senin olduğun bütün geziler güzel bora abi:rendeer:
ellerine sağlık gürsel abi
bu sefer senin resimleri yakalayamamışız latif, özür
ellerini saglık gürselim güzel kareler teşekürler.....en kısa zamanda görüşmek üzere

Gaziantepden selamlar :rendeer::rendeer::rendeer:
bizdende selam alim
aaaa ilkokulda bizde böyle fotoğraf çektirmiştik :queen:

dsc00913nb4.jpg


Bu arada dikkatinizi çektimi Adana MT de siyah sever ne kadar çok; gel sen bu güneşte siyahla yaşa

Gürselim sen bu foto işini profosyenelce yapıyorsun, aslında sen çekmesende puanları sen topluyorsun
sen gelme sonrada yorum yap:p

Siyah ince gösterir ya :queen:

mali adana mt de en çok ihtiyacı olan sensin sanırım:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
göster bakim amcana Tequ :p


Fotoğraflar harika..

Elinize sağlık Eğlenceniz daim olsun inş. :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
demirgürsel ellerine saglık bu güzel günü sabitlediğin için
Kadirliden selamlar.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerinize ve tekerinize sağlık. Güzel bir gezi olmuş. Selamlar.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698



inanmıyorum yaa bana gitmicem demişti gittiğini öğrendiğimdese latif geldi yataktan kaldırdı kalktığım gibi gittim dendi
ben cümle kurmuyorum bi bana söylenen bi de resme bakın siz yorum yapın :farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sanırım.. :p
Ama ben bişileri gizlemek adına siyah giymem:p
Yiğidin malı meydanda.Hadi bakim :p
ulen sana ne yorum yapim ben şimdi:queen::queen::queen:
qürsel abi allahım esirgesin.bir ömür boyu mutluluklar dilerim...:rendeer:

ama sanki biri yiğitlik yapıyodu hangi ara çektiniz bu resmi :queen:
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşş aman sessiz konuş, duyar muyar:mrgreen::p
guzel gezi olmuş walla yaz geldi geziler çoğaldı
hepimiz dört gözle yazı bekliyorduk
demirgürsel ellerine saglık bu güzel günü sabitlediğin için
Kadirliden selamlar.
sende sağol hocam, arkadaşlara selam motora devam:cat:
eline sağlık , güzel gezi ...
sende sağol nankörüm, er5 inle aran nasıl
Ellerinize ve tekerinize sağlık. Güzel bir gezi olmuş. Selamlar.
sağolasın abi güzel birliktelik oldu



inanmıyorum yaa bana gitmicem demişti gittiğini öğrendiğimdese latif geldi yataktan kaldırdı kalktığım gibi gittim dendi
ben cümle kurmuyorum bi bana söylenen bi de resme bakın siz yorum yapın :farao:

iso bu ne zaman nerde piyasaya çıkacağı belli olmuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst