yageo Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 65 15 May 2007 #21 K.Sofuoğlu Fakat Kutlu T. ve Kemal M.de unutmamak gerek. Dakarı bitirerek bir okadar başarılı oldular.haklarını teslim etmek gerekir bence.
K.Sofuoğlu Fakat Kutlu T. ve Kemal M.de unutmamak gerek. Dakarı bitirerek bir okadar başarılı oldular.haklarını teslim etmek gerekir bence.
C Cloud Katılım 10 Ara 2006 Mesajlar 1,444 28 May 2007 #22 Hemşehrim Kenan Sofuoğlu. Bir gün MotoGP'de de yarışacağından eminim.:cat: Ayrıca EMOK'çu Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar'ın Dakar başarısını da gözardı etmemek gerek kanımca.:rendeer:
Hemşehrim Kenan Sofuoğlu. Bir gün MotoGP'de de yarışacağından eminim.:cat: Ayrıca EMOK'çu Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar'ın Dakar başarısını da gözardı etmemek gerek kanımca.:rendeer:
kraljames Katılım 5 May 2006 Mesajlar 588 7 Haz 2007 #23 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. OKTAY DAL:
lubimaya54 Katılım 6 Haz 2005 Mesajlar 526 7 Haz 2007 #24 Türkiyenın ve SAKARYAMIZIN gururu Kenan Sofuoğlu
muratcelikcbr125r Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 28 2 Tem 2007 #25 OKTAY DAL... Doğunun ve Aziz şehir ELAZIĞ'IN Gururu..
tororosso Katılım 8 Haz 2006 Mesajlar 611 30 Tem 2007 #26 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. kenan sofuoğlu düünya arenasında temsilcimiz olarak kenan diyorum
cross delisi Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 84 27 Ağu 2007 #27 şimdilik kenan sofuoglu:cat: ama 10 sene sonra ben olcam
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 14 Eki 2007 #28 Hayır aklımın almadığı Tümay hangi yarışta derece almış ya da kaç yarışa katılmış.... Burda seçeneklerde yer almasına anlam veremiyorum......:silent:
Hayır aklımın almadığı Tümay hangi yarışta derece almış ya da kaç yarışa katılmış.... Burda seçeneklerde yer almasına anlam veremiyorum......:silent:
tororosso Katılım 8 Haz 2006 Mesajlar 611 24 Kas 2007 #29 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. güncel...............................
genç kaptan Katılım 5 Nis 2007 Mesajlar 1,882 20 Ocak 2008 #30 cakalaz' Alıntı: Bunu bilemem amma 2007 nin ki ben olcaam :cat: Genişletmek için tıkla ... 2008 inkide ben olucam galiba yani- ----------------------------------
cakalaz' Alıntı: Bunu bilemem amma 2007 nin ki ben olcaam :cat: Genişletmek için tıkla ... 2008 inkide ben olucam galiba yani- ----------------------------------
o_yagmur Katılım 1 Eyl 2007 Mesajlar 379 20 Ocak 2008 #31 isterse hiç kazanamasın ama hıkayesı çok acıklı adam çalıştı hırs ettı başardı ançak bole insanlara yol verılır buyrun kenan sofuoglu yol sızın...
isterse hiç kazanamasın ama hıkayesı çok acıklı adam çalıştı hırs ettı başardı ançak bole insanlara yol verılır buyrun kenan sofuoglu yol sızın...
mtk Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 369 24 Nis 2008 #33 en iyi motorcu olarak ayırmak zor; herkesin kendi dalı var.. en iyi endurocu veya en iyi ss yarışçısı kim demek daha doğru diye düşünüyorum ben.. ama dünyaya ülkemizi temsil etmesi açısından kenan sofuoğlu diyebiliriz..
en iyi motorcu olarak ayırmak zor; herkesin kendi dalı var.. en iyi endurocu veya en iyi ss yarışçısı kim demek daha doğru diye düşünüyorum ben.. ama dünyaya ülkemizi temsil etmesi açısından kenan sofuoğlu diyebiliriz..
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 17 May 2008 #35 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bahattin sofuoğlu , sinan sofuoğlu , kenan sofuoğlu..
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 13 Şub 2009 #37 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Kenan kim tutar seni yürü bee:queen:
motobike45 Katılım 17 Ara 2008 Mesajlar 140 23 Şub 2009 #38 oktay dalın egsoz sesi yeter ama bence kenan