Msn e giremiyorum

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar belki bu topiği acılcak yer motosiklet sitesi değil ama idare edin..

Bu akşam eve bi geldim pc nin tarihi aralık 2006 olmuş ; dedim msn e gireyim hata kodu veriyor , sildim msn i tekrar yükledim yok bana mısın demiyor ; dedim bari sistem geri yüklemeden 13 şubatı tekrar yükleyim yok geride yüklemiyor , 14 aralık 2006 da kalakaldım , msn e giremiyorum ama web sitelerine girebiliyorum , sizce ne yapmam gerekiyor , virüs mü acep ; birde pc yi acıyorum oturum açmadan önce 44 posta iletisi diyor:silent: , önceden bu sayı 3-4 ü geçmezdi , bi anormallik var ama anlayamadım ; format atmayı bilsem atacamda , o da yok , virüs sanırım bu , hheee bir de 2-3 gün önce msn i açtım, baktım bi anlık ileti var diyo ki www,engellemebul,info diye bişey , seni engelleyenlere gösteren bi dalavere ; neyse girdim ona ondan sonra msn tutukluk yapmaya başladı ; üstelik bnm 2 msn adresim var biri acıkken kapalı olan msn adresim oturum acarak bana bu www,engellemebul,info linkini attı:silent: virüs mü aceba , ne yapmalıyım :pale::silent::silent:

Aman yazdığım linke girmeyin....
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun paşam ..
Vermiş olduğun link galiba fake bir link..(uzantısı bence .bat)..:wiinkk:

Bide linki kimse açmasın diye mesajında araya nokta olan yerlere virgül koyarsan iyi olur..

misal.
www,.engellemebul,.info.

Karışıklığa mahal vermeyelim..:wiinkk:

Kanımca msn'ni çalmışlar..:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bu aralar bayağı virüs dolaşıyor internette ve msnde benım pcdede var bi kaç adet sıtelere gırınce başka sıteler cıkıo :S geri yapıom ılerı yapıom anca kendıne gelıo engellemebul siteside virüs galiba cunku bılgısayarına virüs giren arkadaslarım otomatık olarak yolluolar o siteyi

bu tür işlerde sistemi geri almak bazen işe yarıor sistemini 1-2 geri al inşallah düzelir
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
1-Girdiğin site ile alakalı olabilir,o siteye tıklayanlar daha sonra başkalarına da link gönderiyorlar msnleri kapalı dahi olsa.Virüslü bir site olmalı,ben girmedim.
2-Bilgisayarınızın tarihinde sorun varsa bilgisayar msn açarken sorun çıkartır.Bios pilinizin çalıştığından emin olun,pil bittiyse makina tarihi tutmaz,tarihi tutmayınca msn açmaz.Eğer ayar yaptığınız halde tarih hep geri kalıyorsa dediğim gibi pili değiştirmeyi deneyin.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamamen sahtekarlık..Msn şifresi çalmak için bir numara...

Benim msn açık..Konuşurken bir uyarı geliyor başka bir makinadan oturm açtınız....:cherry:

Valla şifremi değiştirdim hemen de gizli sorumu değiştiremedim.....
Hesapları tıklıyorum yükleniyor diyor..Ne yüklendiği var ne gördüğü....:pr::pr:

Kaptırmadan değiştirebilseydik......:cat:

Bu arada salaklık bende..Yollayan adamı suçlamıyorum...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tamamen sahtekarlık..Msn şifresi çalmak için bir numara...

Benim msn açık..Konuşurken bir uyarı geliyor başka bir makinadan oturm açtınız....:cherry:

Valla şifremi değiştirdim hemen de gizli sorumu değiştiremedim.....
Hesapları tıklıyorum yükleniyor diyor..Ne yüklendiği var ne gördüğü....:pr::pr:

Kaptırmadan değiştirebilseydik......:cat:

Bu arada salaklık bende..Yollayan adamı suçlamıyorum...
Abicim e-mail'in açılmıyor mu?...:silent:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Adaware, ya da yetmezse Evido Spyware kurun (sanırım yeni adı AGV spyware), sisteminizi taratın. Casus yazılımlardan tamamen temizleyin bilgisayarınızı.

O tür sitelere inanmayın, siz kullanıcı adı ve şifrenizi verdiğinizde çok kolayca kayıt tutuyorlar ve şifrelerinizi almış oluyorlar. Ondan sonra da arkadaşlarınızdan kontör falan istiyorlar.

Ayrıca çalınan msn adreslerini geri almak konusunda dava açma hakkınız var. Google'dan aratırsanız bulabilirsiniz.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
C:\Documents and Settings\makine ismi\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts

bilgisayarında bu verdiğim yere gir tabi bunları yaparken gizli dosya ve klasörler görünür olsun tmm girdiysen bu yere ordan kendi msn adresinin olduğu dosyayı bul ve pc den komple sil ondan sonra msni açmayı baştan dene oke inşallah olur :salut:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bende giremiyorum ne var bunda?? Hoş benim msn şirket ip'sinden engelli :cherry:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Aynı adres benim MSN'ime de geldi ama tıklamadım.Tıklayanlara geçmiş olsun..Nod32+Spyware Doctor'u tavsiye ederim ayriyetten..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Tamamen sahtekarlık..Msn şifresi çalmak için bir numara...

Benim msn açık..Konuşurken bir uyarı geliyor başka bir makinadan oturm açtınız....:cherry:

Valla şifremi değiştirdim hemen de gizli sorumu değiştiremedim.....
Hesapları tıklıyorum yükleniyor diyor..Ne yüklendiği var ne gördüğü....:pr::pr:

Kaptırmadan değiştirebilseydik......:cat:

Bu arada salaklık bende..Yollayan adamı suçlamıyorum...



abi firefox explorer programı ile msn şifre değiştirme gizli soru değiştirme yapılıyor istersen o internet aracını yukle yaparsın
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Geçmiş olsun paşam ..
Vermiş olduğun link galiba fake bir link..(uzantısı bence .bat)..:wiinkk:

Bide linki kimse açmasın diye mesajında araya nokta olan yerlere virgül koyarsan iyi olur..

misal.
www,.engellemebul,.info.

Karışıklığa mahal vermeyelim..:wiinkk:

Kanımca msn'ni çalmışlar..:bounce:

Bu siteye kimse girmesin site tamamen msn çalmak üzerine kurulu bir site
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bence ilk başlığındaki mesajda bulunan link çalışmasın diye
noktalamaları kaldır ki kimse zarar görmesin paşam.....Nokta yerine virgül koyarsan link çalışmaz..:wiinkk:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bence ilk başlığındaki mesajda bulunan link çalışmasın diye
noktalamaları kaldır ki kimse zarar görmesin paşam.....Nokta yerine virgül koyarsan link çalışmaz..:wiinkk:

Geç oldu ama hallettim kusura bakmayın;

Yardım eden herkeze tşk ; 3-4 msn adresim vardı birini kurban verdim ; şifre değişmiş ama şuan msn e girebiliyorum:cat:

Saygılar...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Adaware, ya da yetmezse Evido Spyware kurun (sanırım yeni adı AGV spyware), sisteminizi taratın. Casus yazılımlardan tamamen temizleyin bilgisayarınızı.

O tür sitelere inanmayın, siz kullanıcı adı ve şifrenizi verdiğinizde çok kolayca kayıt tutuyorlar ve şifrelerinizi almış oluyorlar. Ondan sonra da arkadaşlarınızdan kontör falan istiyorlar.

Ayrıca çalınan msn adreslerini geri almak konusunda dava açma hakkınız var. Google'dan aratırsanız bulabilirsiniz.

Tamamen katılıyorum ve Lütfen çalınan MSN adresleriniz hakkında daha duyarlı olun en fazla 1-2 saat harcayarak savcılığa bir suç duyurusunda bulunuyorsunuz ve o çalan kişi hakkında soruşturma açılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst