- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar belki bu topiği acılcak yer motosiklet sitesi değil ama idare edin..
Bu akşam eve bi geldim pc nin tarihi aralık 2006 olmuş ; dedim msn e gireyim hata kodu veriyor , sildim msn i tekrar yükledim yok bana mısın demiyor ; dedim bari sistem geri yüklemeden 13 şubatı tekrar yükleyim yok geride yüklemiyor , 14 aralık 2006 da kalakaldım , msn e giremiyorum ama web sitelerine girebiliyorum , sizce ne yapmam gerekiyor , virüs mü acep ; birde pc yi acıyorum oturum açmadan önce 44 posta iletisi diyor:silent: , önceden bu sayı 3-4 ü geçmezdi , bi anormallik var ama anlayamadım ; format atmayı bilsem atacamda , o da yok , virüs sanırım bu , hheee bir de 2-3 gün önce msn i açtım, baktım bi anlık ileti var diyo ki www,engellemebul,info diye bişey , seni engelleyenlere gösteren bi dalavere ; neyse girdim ona ondan sonra msn tutukluk yapmaya başladı ; üstelik bnm 2 msn adresim var biri acıkken kapalı olan msn adresim oturum acarak bana bu www,engellemebul,info linkini attı:silent: virüs mü aceba , ne yapmalıyım
ale::silent::silent:
Aman yazdığım linke girmeyin....
Bu akşam eve bi geldim pc nin tarihi aralık 2006 olmuş ; dedim msn e gireyim hata kodu veriyor , sildim msn i tekrar yükledim yok bana mısın demiyor ; dedim bari sistem geri yüklemeden 13 şubatı tekrar yükleyim yok geride yüklemiyor , 14 aralık 2006 da kalakaldım , msn e giremiyorum ama web sitelerine girebiliyorum , sizce ne yapmam gerekiyor , virüs mü acep ; birde pc yi acıyorum oturum açmadan önce 44 posta iletisi diyor:silent: , önceden bu sayı 3-4 ü geçmezdi , bi anormallik var ama anlayamadım ; format atmayı bilsem atacamda , o da yok , virüs sanırım bu , hheee bir de 2-3 gün önce msn i açtım, baktım bi anlık ileti var diyo ki www,engellemebul,info diye bişey , seni engelleyenlere gösteren bi dalavere ; neyse girdim ona ondan sonra msn tutukluk yapmaya başladı ; üstelik bnm 2 msn adresim var biri acıkken kapalı olan msn adresim oturum acarak bana bu www,engellemebul,info linkini attı:silent: virüs mü aceba , ne yapmalıyım
Aman yazdığım linke girmeyin....
Son düzenleme: