Ben basindan beyli kullaniyorum ve cok hosuma gitdi. Daveti istiyorsan ozel mesajdan email adresini gonder.
Messenger degil, artik ismi Windows Messenger Live
Ozellikleri, ufak tefek degisikler. Yani sadece chat icin kullanan birisi belki farki goremez. VoIP sesli konusma (yani normal telefona konusma falan), Shared Folders ile arkadaslarinla dosya paylasmak, ve offline mesaj yollama, yani karsidaki offline'sa oturum acinca mesajin iletiliyor. Daha ufak tefek degisikler var ama en buyuk bunlar.
Turkce WLM burdan indirebilirsiniz:
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_TR
Devatiye icin bana mesaj atin.