MPP 2CT ve sportec M3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.motoruma arka lastik alıcam metzeler ve 2ct arasında kaldım.fiyat olarak ortalama aynılar fakat bazı mağazalarda 2ct şu an kampanyada.aslında 2 ct siparişi verdim ama çok değer verdiğim ve fikirlerine saygı duyduğum birinin metzeler tercih etsen daha iyi olurdu demesiyle pişman oldum.2 gün içinde siparişi iptal edebilir ya da değiştirebilirim.ve sizin fikirlerinizi de öğrenmek istedim bu lastikleri kullanan arkadaşlar varsa beni bilgilendirmelerini rica ediyorum.
M3 aşağıda göründüğü gibi fiyatı da 210 euro.

2CT de aşağıda görüldüğü gibi fiyatı da 198 euro kampanyalı fiyatı bu.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Güzel bir lastik kullananlar memnun olduklarını yazıyorlar.

Birde Dunlop Qualifier veya Pirelli Diablo Corsa III araştır. Fiyatlar birbirine yakın olmalı.

Üç lastikte alınabilir. Verdiğin fiyat çok düşük geldi.O fiyat sadece ön lastiğe mi ait
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hayır sadece arka lastiğe ait.normalde 220 euro civarındaydı ama şu an kampanyada olduğu için 198 euro.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
yok şu anda öne ihtiyacım yok,zaten almaya gücümde yok.

yahu yokmu şu lastiklerden kullanan bi üye!
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar m3 süper diyorlar da başka birşey demiryorlar.bence de m3:pr:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst