Motti Motosiklet ve Tüm Modelleri

Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
1
jj 150 t 5

Yaklaşık 5 aydır jj150 t 5 kullanıyorum.. motoru almaya karar vermeden herkesin ikilimde kaldığı motorlarda bende ikilemde kaldım... ancak motorumdan çok memnunum şimdi... diğerlerini alsaydım daha mı iyi performans verecekti?? HAYIR...

Ufak tefek sorunları yok değil motorun... Başlığın en üstünde arkadaşımız mevcut hoşluklarını ve sorunlarını anlatmış... hepsine aynen katılıyorum... asya ve modial ile aynı motor. Pardon asyada torpido gözü ve çakmaklık var, o da neden varsa anlamadım :p

Almayı düşünen arkadaşlara anadolu yakasında galeri ilyas servisinden faydalanabileceklerini belirtmek isterim.. iyi servis şimdilik şikayetim yok...

Rodajını güzel yapabilirseniz motor rüzgarsız ve düz yolda 90 km'ye kadar ulaşabiliyor. Ancak rampalarda bayım bayım bayılmakta... yanınızdan vızır vızır geçen diğer scooterlara aldırış eetmeyeceksiniz artık... yukarıdaki arkadaşında dediği gibi aldıktan hemen sonra yağ, buji ,hidrolik gibi gereksinimlerinizi değiştirmeyi unutmayınız.. hatta benzin asit tasfiye borusunuda birazcık uzattırın..

Benzin demişken rodaj tamamlanana kadar biraz fazla yakıyor.. 6lt deposu var... şuan ben 2010 km deyim rodajım tamamlandı 1 depo 120km civarı gidebilirsiniz... ortalama 1 depo 20.00YTL'ye dolmakta...

almayı düşünürseni selesi rahat kullanımı yormayan bir motor... şimdiden kazasız belasız hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir Motti'ci daha katıldı aranıza.
Kısmetse Cuma'dan sonra 250 cc'im ile bende aranıza katılcam.


Bilgilendirme oLsun.


XT250-16 Chopper

xt25016bb5.jpg


250-16 TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor...................................Hava Soğutmalı Tek silindir 4 Zamanlı
Motor hacmi (cc)......................250 cc
Max güç (ps @ dev/dak)..............-
Ateşleme................................-
Sıkıştırma oranı........................-
Çalıştırma..............................Elektrik ve ayak
Güç Aktarımı...........................5 vites
Boyutlar (UxGxY)(mm)................2260 mm x 880 mm x 1130 mm
Yakıt kapasitesi (litre)................14 lt.
Lastikler.......Ön......................110/90-16
....... Arka.............................130/80-15
Frenler.........Ön......................Disk
....... Arka.............................Kampana
Ağırlık..................................155 kg



hey yavrum hey bee asalete bak.. duruşa bak.. şu özelliklere bak :)
motti diyip geçmeyin jinlun'u tokatlıyo :)
 
Katılım
5 Ocak 2009
Mesajlar
1
motti 250 cc

Selam,

Bahseettigin motti 250 yi aldın mı ? Bende dün galeri de baktım cok hosuma gitti ,

kısmetse 17 ocakta alacagim.

eger aldiysan veya kullananlar var ise elestirecegin yönlerini soylermisin ?

Tesekkur ettim
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2
selam arkadaşlar..istanbulda avrupa yakasında,motti motorumu (jinding 150) güvenle götürebileceğim,işini düzgün yapan,kazıklamayan servis arıyorum..burdan ve/veya [email protected] mail adresimden tavsiyelerinizi bekliyorum..tşkler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst