Mototisklet tutkunu bayan kurye..

Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
26
kuryelik yapıyım dedim ama kendi motorunla olmaz dediler akşama kadar sukuturla gezmek olmazdı zevkli iş gibi geliyor ama kargoda çalışan bi arkadaşım var kurye özellikle pazar günleri motor görmek istemiyor bıkmış artık.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurye olsım geldi,ne kadar kazanıyolar???
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Kuryecilik İstanbul trafiğinde gerçekten zor bir meslek. Hele bir de bayanın bu işe atması gerçekten güzel bir durum.. Bayanı kutluyorum..
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
2
haziran ayında olduğum hadise, pizzacıda kurye olarak çalışmıştım. spariş götürdüğüm evler genelde kapıyı açtıktan sonra şok oluyorlardı. bence çok tuhaf olmayan olaydır nasıl bir erkek kuryelik yapabiliyorsa aynen ben de o şekilde yaptım, ışıkta laf atanda oldu yanaşıp tebrik edende.. hatta aynalara ayıcık yapıştırmıştım :)) honda spacydi sparişe gittiğim motorum diğer dükkan kuryeleri tanıyıp selam vermeye başlamıştı ki her gün pizza yemek ağır geldiği için şu an işten çıktım eğitimime devam ediyorum.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
hatta aynalara ayıcık yapıştırmıştım :))

:) Olmazsa olmazlarınızdan diye tahmin ediyorum. :mrgreen:

Motor kullanmaya devam ediyor musunuz bilmiyorum ama tekeriniz düz bassın. Türevlerinizin artması dileklerimle :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Yeni aldigim cbf 150 nin ruhsat yapragini ptt den kurye bayan arkadas getirdi.
Bende ilk defa gordum sari bir titanla gelmisti
ustunde kot ve gomlek vardi
evragi aldim siz kask kullanmiyormusunuz dedim kisa mesafe malesef cok sicak dedi.
Gitti.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yeni aldigim cbf 150 nin ruhsat yapragini ptt den kurye bayan arkadas getirdi.
Bende ilk defa gordum sari bir titanla gelmisti
ustunde kot ve gomlek vardi
evragi aldim siz kask kullanmiyormusunuz dedim kisa mesafe malesef cok sicak dedi.
Gitti.
saçlar çok önemli rüzgarda dahılır haa:queen:



Kafa terler saçlar kabarır falan nemelazım :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bizim buranın insanı hanzo ağa

Zombi görmüş gibi bakakalırlar

Hatta ve hatta yakından bakmak için yönlerini bile çevirirler
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bilinçli Motor kullanıcıları artsında. Ha bayan olmuş. Ha erkek yada ortaya karışık :p fark etmez.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
haziran ayýnda olduðum hadise, pizzacýda kurye olarak çalýþmýþtým. spariþ götürdüðüm evler genelde kapýyý açtýktan sonra þok oluyorlardý. bence çok tuhaf olmayan olaydýr nasýl bir erkek kuryelik yapabiliyorsa aynen ben de o þekilde yaptým, ýþýkta laf atanda oldu yanaþýp tebrik edende.. hatta aynalara ayýcýk yapýþtýrmýþtým :)) honda spacydi spariþe gittiðim motorum diðer dükkan kuryeleri tanýyýp selam vermeye baþlamýþtý ki her gün pizza yemek aðýr geldiði için þu an iþten çýktým eðitimime devam ediyorum.
hergun trafikte binbir turlu okuzle ugrasmakta sikinti yok, pizza mi agir geldi :) valla helal :)
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Dün bir tane gördüm ben de pizzacı versiyonundan , şaşırdım ne yalan söyleyeyim, kask falan da takmamıştı .
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
eğitim şart abi
bildiğim ilk 10 şey sırası ile;
1-) eğitim
2-) eğitim
.......
.......
10-) eğitim
bu on şart çok önemli
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
2
tabiiki devam ediyorum teşekkür ederim ama zor zira her gün pizza yemek göbek yapıyor :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

:) Olmazsa olmazlarınızdan diye tahmin ediyorum. :mrgreen:

Motor kullanmaya devam ediyor musunuz bilmiyorum ama tekeriniz düz bassın. Türevlerinizin artması dileklerimle :)

teşekkür ederim, her gün pizza yemek zor zira göbek yapıyor :)) motor kullanmaya elbette devam ediyorum kim bırakabilmiş ki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst