- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Araba çok risksiz biraz tehlihe katmak lazım tabii:queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Araba çok risksiz biraz tehlihe katmak lazım tabii:queen:
şu video yu bi ben izleyemedim nedense açılmadı....
Kaynağını link olarak kendin explorer ına kopyala..
Ben öyle yapıyorum bazen![]()
bulmuş konya ovası gibi yolu yapar tabi.gelsin burda yapsın yiyosa.2 dk sora kanalizasyon çukurunda bulur kendini![]()
bize de varmı böle deliler :queen: :queen: transam da güzel gidiyo he ip gibi :cherry:
arabada eğilen biri olduğunu düşünsek bile riskli hareketler...beğenimi topladı ama bu riski neden alır insanoğlu anlamam...