aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 30 Mar 2008 Konu Yazar #1 Motor kullanıyorsanız ve birazcıkta rahatsızsanız, araba kullanmayın. En azından böyle kullanmayın. [YT]p7j8cdbde4g[/YT]
Motor kullanıyorsanız ve birazcıkta rahatsızsanız, araba kullanmayın. En azından böyle kullanmayın. [YT]p7j8cdbde4g[/YT]
tbk_1980 Katılım 30 Eki 2006 Mesajlar 1,220 30 Mar 2008 #3 Bu uzunlukta dümdüz yol olduktan sonra ya saatini kurar yatarsın yada böyle saçmalarsın
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 30 Mar 2008 #4 Vah zavallı o yaşta akli dengesini yitirmiş:mrgreen:
pre_lude Katılım 7 May 2007 Mesajlar 526 30 Mar 2008 #5 yürü be kim tutar.. bende dragstarımla cift teker yapıorm
regresyon59 Katılım 8 Şub 2008 Mesajlar 98 30 Mar 2008 #7 10 Numara. Ben psikopat diye bunlara derim işte.
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 30 Mar 2008 #8 bize de varmı böle deliler :queen: :queen: transam da güzel gidiyo he ip gibi :cherry:
Deryali Katılım 9 Şub 2008 Mesajlar 2,858 30 Mar 2008 #9 Adam biraz gaza gelmiş. motor tamam da arabada o haraket baya bi abartı olmuş direksiyon biraz kaysa neler olabileceğini tahmin edin.
Adam biraz gaza gelmiş. motor tamam da arabada o haraket baya bi abartı olmuş direksiyon biraz kaysa neler olabileceğini tahmin edin.
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 30 Mar 2008 #10 oha adam ne hareketler yapıyor ben sölüim bu adam araba kullanamaz :mrgreen:
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 30 Mar 2008 #12 Araba çok risksiz biraz tehlihe katmak lazım tabii:queen:
SilentScream Katılım 5 Nis 2007 Mesajlar 1,440 30 Mar 2008 #13 süper hareketler hala yaşıyormudur acep...
sahtekisi Katılım 7 Ara 2007 Mesajlar 137 30 Mar 2008 #15 sürücüsüz giden araba yapmaya calısıolar al işte adamlar yapmışta oynuo bile :queen:
COQ Motosiklet Eğitmeni Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 11,727 30 Mar 2008 #16 Ağzımın suyu aka aka seyrettim. Enfes.. Deli- çılgın ne dersek diyelim. Seyrettiriyor...:cat:
BikerBoyz34 Katılım 12 Eyl 2007 Mesajlar 689 30 Mar 2008 #17 çok iyi valla bir taşa denk gelse tekerlek neler olur düşünemiyorum yolda güzelmiş havaalanı gibi
rock_cym Katılım 12 Ocak 2008 Mesajlar 116 30 Mar 2008 #18 oobaaaa, süper yaa :queen: işte 4 tekerin çeşitli alanlardaki kullanımı
kalidor Katılım 20 Kas 2007 Mesajlar 739 30 Mar 2008 #19 Kızılderililerin ata bindiği gibi biniyorlar motora...Modern siu'lar bunlar...
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 30 Mar 2008 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ben onu bilir onu söylerim: insan evladını çok başıboş bırakmamak lazım