Motosikletten sonra araba kullanmak...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Motor kullanıyorsanız ve birazcıkta rahatsızsanız, araba kullanmayın.

En azından böyle kullanmayın.:p

[YT]p7j8cdbde4g[/YT]
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bu uzunlukta dümdüz yol olduktan sonra ya saatini kurar yatarsın yada böyle saçmalarsın:p:p:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bize de varmı böle deliler :queen: :queen: transam da güzel gidiyo he ip gibi :cherry:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Adam biraz gaza gelmiş. motor tamam da arabada o haraket baya bi abartı olmuş direksiyon biraz kaysa neler olabileceğini tahmin edin.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
oha adam ne hareketler yapıyor ben sölüim bu adam araba kullanamaz :mrgreen:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
sürücüsüz giden araba yapmaya calısıolar al işte adamlar yapmışta oynuo bile :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ağzımın suyu aka aka seyrettim.
Enfes..

Deli- çılgın ne dersek diyelim.
Seyrettiriyor...:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok iyi valla bir taşa denk gelse tekerlek neler olur düşünemiyorum yolda güzelmiş havaalanı gibi
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
oobaaaa, süper yaa :queen: işte 4 tekerin çeşitli alanlardaki kullanımı :p
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Kızılderililerin ata bindiği gibi biniyorlar motora...Modern siu'lar bunlar...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben onu bilir onu söylerim: insan evladını çok başıboş bırakmamak lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst