Aslında bende biliyorum hocam çoğu derdini şeyini de işte, vakit ayırmak gerekiyor ya. Yaz kış dinlemeden her yere motorla gidiyorum, olmayınca yürümek üşendiriyor, üşeneceğimi düşünerekten sökmek istemiyorum

Mesela sol ibrem çalışmıyor. Biri devir, biri hız ibresi, hız ibresi 60km üstünü göstermiyor ama KM sayacı çalışıyor. Söküp bakmak gerek, kim uğraşacak diyorum

Ancak yavaş yavaş yapmak gerek gerçekten. Böyle yaptıklarımı insanlar bilgilensin diye YouTube'a çekip atasım var, sizce mantıklı mı? En azından ben bir hataya düşersem insanlar düşmesin falan diye.