Motosikletteki debriyaj balatasından gelen garip ses?

Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Çin malının dilinden anlamak gerek, onla anlaşmak ve pazarlık yapmak gerek sonrasında problem çözebiliyorsunuz :D. Bende Spontini var ve daha öncesinde Cg ile uğraşmıştım, artık onların leb demesinden leblebi dediğini anlıyor oldum.
Aslında bende biliyorum hocam çoğu derdini şeyini de işte, vakit ayırmak gerekiyor ya. Yaz kış dinlemeden her yere motorla gidiyorum, olmayınca yürümek üşendiriyor, üşeneceğimi düşünerekten sökmek istemiyorum :D Mesela sol ibrem çalışmıyor. Biri devir, biri hız ibresi, hız ibresi 60km üstünü göstermiyor ama KM sayacı çalışıyor. Söküp bakmak gerek, kim uğraşacak diyorum :D Ancak yavaş yavaş yapmak gerek gerçekten. Böyle yaptıklarımı insanlar bilgilensin diye YouTube'a çekip atasım var, sizce mantıklı mı? En azından ben bir hataya düşersem insanlar düşmesin falan diye.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Aslında bende biliyorum hocam çoğu derdini şeyini de işte, vakit ayırmak gerekiyor ya. Yaz kış dinlemeden her yere motorla gidiyorum, olmayınca yürümek üşendiriyor, üşeneceğimi düşünerekten sökmek istemiyorum :D Mesela sol ibrem çalışmıyor. Biri devir, biri hız ibresi, hız ibresi 60km üstünü göstermiyor ama KM sayacı çalışıyor. Söküp bakmak gerek, kim uğraşacak diyorum :D Ancak yavaş yavaş yapmak gerek gerçekten. Böyle yaptıklarımı insanlar bilgilensin diye YouTube'a çekip atasım var, sizce mantıklı mı? En azından ben bir hataya düşersem insanlar düşmesin falan diye.
O üşengeçlik o kadar beter bir şey ki anlatamam, ama vakit geçirmek zevkli oluyor. Youtube konusu ise neden olmasın, elbet bir gün birinin işine yarar.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
O üşengeçlik o kadar beter bir şey ki anlatamam, ama vakit geçirmek zevkli oluyor. Youtube konusu ise neden olmasın, elbet bir gün birinin işine yarar.
Uğraşmak vakit geçirmek çok zevkli ya. Bir de kapalı garajım var, acayip zevk haz alıyorum gerçekten. Ama üşengeçlik işte, bi çözülse :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O üşengeçlik o kadar beter bir şey ki anlatamam, ama vakit geçirmek zevkli oluyor. Youtube konusu ise neden olmasın, elbet bir gün birinin işine yarar.
Hocam merhaba. Önceki mesajlarda attığım matkap kendi başına yeterli olur mu? Ek olarak debriyaj sökme aparatı almama gerek var mı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst