Motosiklette ses sistemi olurmu

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Sa arkadaşlar motosiklette ses sistemi olur mu olursa nasıl olur

sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-sifir-ayarindaaaa-temiz-motor-kacirmaa-63735557/detay
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Olur ama bence güzel olmaz...Çünkü o tesisattan çıkacak sesi herkes duyacak...Bu da benim hoşlanmadığım bir durum...Ve o tesisatı beslemek için çok güç olmayacağı için sürekli sorun çıkacaktır.Bu arada verdiğiniz linki anlayamadım? Ama tek anladığım o motosiklet hararet yapacak. :queen: Çok küçük bir hava deliği bırakmışlar.O motosiklet o kadar rüzgarla biraz zor soğur.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
olur neden olmasın goldwing-harleydavidson-bmw bazı modelleri ve dorado orjinalinde var abartılı olmamak şartıyla olur başkalarına rahatsızlık vermeyecek şekilde dinlenebilir
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Olur ama bence güzel olmaz...Çünkü o tesisattan çıkacak sesi herkes duyacak...Bu da benim hoşlanmadığım bir durum...Ve o tesisatı beslemek için çok güç olmayacağı için sürekli sorun çıkacaktır.Bu arada verdiğiniz linki anlayamadım? Ama tek anladığım o motosiklet hararet yapacak. :queen: Çok küçük bir hava deliği bırakmışlar.O motosiklet o kadar rüzgarla biraz zor soğur.

verdiğim linkte resmı var hocam km göstergesinin üstùnde
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
motosiklette kulaklık dışında müzik dinlemek saçma olur bence

çünkü egsoz sesi, rüzgar sesi, kaskın kulakları kapaması gibi durumlar neticesinde

hoparlörden gelen sesi duymak zorlaşacak bunun sonucunda ses açılacak ve herkes dinlemeye başlayacak

belki şehir dışı yollarda olabilir ama şehir içinde kroluk olur düşüncesindeyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst