Motosiklette lens kullanmak sakıncalı mı ?

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Motor üzerinde lens kullanan arkadaşlar var mı varsa - ve + yönlerini yazabilir misiniz özellikle vizör açıkken kuruma, tozlanma gibi olaylar oluyo mu?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ben kullanıyorum kullandığım lens aylık lens normal kullanımda yani motorsiklet kullanmasam sanki lens kullanmıyorum rahatlığını hissettiriyor bana ama motorda haliyle vizor açıksa misal lensimi 1 ay sorunsuz kullanıyorsam bu şekilde 3 hafta sonra kayma,kuru kalma sorunu oluyor lens olmadan zeten önümü göremiyorum lenslerim numaralı:)tek zararı tuzgardan kuruması bunun onlemi ya hep kapalı vizor yada gözlük:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
mücahit solemiş soylicegini =) bende kendimi bildim bileli lensle kullandım. konfor sıkıntın hic yok ta ki rüzgar alana dek. Gozluk de bazen yeterli kalmıyor ondan vizoru hep kapalı veya yarım acık tutmalısın diğer turlu lensin kayması olası
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
ben kullanıyorum kullandığım lens aylık lens normal kullanımda yani motorsiklet kullanmasam sanki lens kullanmıyorum rahatlığını hissettiriyor bana ama motorda haliyle vizor açıksa misal lensimi 1 ay sorunsuz kullanıyorsam bu şekilde 3 hafta sonra kayma,kuru kalma sorunu oluyor lens olmadan zeten önümü göremiyorum lenslerim numaralı:)tek zararı tuzgardan kuruması bunun onlemi ya hep kapalı vizor yada gözlük:cat:

aniden arkama falan bi bakayım dersen uçabilir de :):)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aniden arkama falan bi bakayım dersen uçabilir de :):)

yok canım hatta çıkarmaya çalışsan çıkmaz:mrgreen:sorun olmuyor sadece 1 ay kullanıyorsam bu zamanı duşuruyor yoksa çıkma vs sorun yok zaten öle hemen çıkıcak bişey motor kullanmamıza engel olur allah korusun...

benim kullandığım lensler güzel tavsiye ederim jhonsan&jhonsan ne kayma ne rahatsızlık sorunsuz lensler ama 20-30 km vizor açık giderken ruzgardan kuruma olur öle arkaya bakınca düşmez:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
saolun bilgiler için benim gözlüğüm var ama takmıyorum numarası düşük tabi takınca hayata daha bi kaliteli bakıyorum :) Lens alcam bi deneyelim artık motorda :D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
saolun bilgiler için benim gözlüğüm var ama takmıyorum numarası düşük tabi takınca hayata daha bi kaliteli bakıyorum :) Lens alcam bi deneyelim artık motorda :D

gözlük kullanımı işkence ama eğer gözlerin numaralı ise bence lens al bende başta senin gibiydim hayatta çok detayları kaçırıyosun gezdiğin yerler daha bi değişik geliyo gözüne:)önerdiğim lensi kullanabilirsin:cat:
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
gözlük kullanımı işkence ama eğer gözlerin numaralı ise bence lens al bende başta senin gibiydim hayatta çok detayları kaçırıyosun gezdiğin yerler daha bi değişik geliyo gözüne:)önerdiğim lensi kullanabilirsin:cat:

saolasın yarın gidip bi bakim :rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
motosikletle beraber rahatlıkla lens kullanabilirsiniz. Fakat, nasıl lens olmayan göze vizör yokken çöp böcük kuş falan kaçabilirse lens olan göze de kaçabilir. O yüzden zaten motora bindiğinizde vizörü de kapatınız. Daha önemlisi bir göz doktoruna danışıp lens alınız. Çünkü allerji gibi yan etkileri olabildiği gibi uygun dereceyi bulmak da önemli oluyor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motosikletle beraber rahatlıkla lens kullanabilirsiniz. Fakat, nasıl lens olmayan göze vizör yokken çöp böcük kuş falan kaçabilirse lens olan göze de kaçabilir. O yüzden zaten motora bindiğinizde vizörü de kapatınız. Daha önemlisi bir göz doktoruna danışıp lens alınız. Çünkü allerji gibi yan etkileri olabildiği gibi uygun dereceyi bulmak da önemli oluyor.

tabiki doktoa danışmadan kafaya göre lens almak başlı başına sakıncalı zaten:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst