Tartıştığınız konu son derece anlamsız. 320-350 km/h olarak bahsedilen süratler çok normal. Benim motorum 600 cc, 110 hp ve maksimum 270 km/h yapıyor. Ben bu motorla en fazla 265 km/h yaptım. Standart bir Honda CBR 1000RR 1000 cc, 172 hp modifiyesiz 299 km/h sürat yapıyorsa (ki bu dijital kadran sınırıdır, bu süratten sonra devir göstergesinin daha da arttığını görebilirsiniz) NOS takılmış aynı motorun 350 km/h yapması son derece normaldir. Ghostrider'ın siyah turbo Hayabusa'sı 499 hp ve adam bu motorla 340 km/h süratten fazla yapıyor. Bu süratler normaldir, daha fazla tartışmaya gerek yok.