Motosiklette 328 km ile polise nasıl yakalandı?

Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Ghostrider ı izleyen yok sanırım buralarda, adam 336 km/h yaptı haya ile...Hatta bu hızlarda teker yapıyo adam :)
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
34
Re: Motosiklette 328 km’yle polise nasıl yakalandı

Peril' Alıntı:
Enteresan yani

... Tilley’in 2002 model Honda RC51 model motosikletiyle 400 metreyi 4.39 saniyede aştığı polis raporuna geçerken, internetteki chat odalarından tamirhanelere, Güney Dakota’dan Los Angeles’a herkes devlet karayolunda bu kadar hızın mümkün olup olmadığını tartışıyor...

bence tartışılacak olan karayolunda bu hızın mümkün olup olmadığı değil, motosikletle bu hızın mümkün olup olmadığı.. kabaca bir hesapla 4,39sn de 400m için 658km/h hızla gidiyor olması gerekir.. zaten lastikler karayolundan çoktan ayrılmıştır :p o artık havadadır.
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
öyle şey olurma yaa o süratte bide fa adam yolu göremez. aramızda doktor varsa bilir gözün görme yeteneğine aykırı. düşünün 1. diyosunuz 100 metre gidiyosunuz. yolu değil hiç bişeyi göremez insan. o polisin bence radarında arıza var yada yüksek bi süratte oda ona yaklaşıyorduysa olabilir belki.. :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
6
walla dediin doğru yollar var ve müsait ancak hic o hıza erişemediğim için net bi yorum yapamam. ama zaten bu tarz şeyler arada oluyo yani türk kanı taşıyan bazı gençler bu tarz şeylere kalkışıyo bence gereksiz. bi arkadaşımın dediğine bi yerde katılıyorum yani hız yapılıyo ve bunun için aletlere kısıtlama mı yapılsın tabi bu pek te normal bi mantık diil insanın bi mantığı var iyi ve kötüyü ayırt edebilir :silent:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
145
1 dediğinizde 100 metre öteye zıplayacak ve sen o esnada gittiğin yeri görebileceksin.... warmı böle bişey :thumright:
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
13
wishmaster' Alıntı:
bence tartışılacak olan karayolunda bu hızın mümkün olup olmadığı değil, motosikletle bu hızın mümkün olup olmadığı.. kabaca bir hesapla 4,39sn de 400m için 658km/h hızla gidiyor olması gerekir.. zaten lastikler karayolundan çoktan ayrılmıştır :p o artık havadadır.

Hesap gerçekten dediğin gibi kabaca olmuş :santa:

400 m / 3,9 sn = 91,12 m/sn
91,12 m x 3600 sn = 328032 m/saat= 328 km/saat :cat:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
2
cbr1100 bile 299 en fazla 302 yapar bir hayabusa bile okadar yapmaz yani 380 filan adam motorun üstün de duramazki
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
34
TOXIC' Alıntı:
wishmaster' Alıntı:
bence tartışılacak olan karayolunda bu hızın mümkün olup olmadığı değil, motosikletle bu hızın mümkün olup olmadığı.. kabaca bir hesapla 4,39sn de 400m için 658km/h hızla gidiyor olması gerekir.. zaten lastikler karayolundan çoktan ayrılmıştır :p o artık havadadır.

Hesap gerçekten dediğin gibi kabaca olmuş :santa:

400 m / 3,9 sn = 91,12 m/sn
91,12 m x 3600 sn = 328032 m/saat= 328 km/saat :cat:

tam da arkadaşlar hesap yanlış olmuş demeye geliyodum :cherry:
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
rallici_4, üzgünüm ama sen yanlış biliyosun :)
Sen hiç hayatında hayabusa veya zx12 r kadranı görmemişsin belli :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
itiraf ediyorum bendim
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Tartıştığınız konu son derece anlamsız. 320-350 km/h olarak bahsedilen süratler çok normal. Benim motorum 600 cc, 110 hp ve maksimum 270 km/h yapıyor. Ben bu motorla en fazla 265 km/h yaptım. Standart bir Honda CBR 1000RR 1000 cc, 172 hp modifiyesiz 299 km/h sürat yapıyorsa (ki bu dijital kadran sınırıdır, bu süratten sonra devir göstergesinin daha da arttığını görebilirsiniz) NOS takılmış aynı motorun 350 km/h yapması son derece normaldir. Ghostrider'ın siyah turbo Hayabusa'sı 499 hp ve adam bu motorla 340 km/h süratten fazla yapıyor. Bu süratler normaldir, daha fazla tartışmaya gerek yok.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
46
boy doğru söylüyor ghostrider ın 499 beygirlik makinesini gördüm arkadaki motorun gövdesine kamera takmışlar adam 290 daydı ghost motoruyla yanından kuşun gibi geçti hemde teker dikerek buna ne diyeceksiniz adam o süratte teker dikiyor :bounce:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
19
ya abi nasi yapacak ya ufak bi kıpırdaman yerdesin ya biz 50_60 la giderken yapıyoruz anlamadım doğrusu
:wiinkk: :thumright: :thumright: :thumright: :) :cyclopsani: :p :cherry:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Suzuki nin 1800 cc olan bir aleti var tam olarak hatırlamıyorum modelini filan , Kıbrısta Türk bir öğrencinin altında vardı ve ibresi 420 yi gösteriyordu.Bende opel omega velux tek kapı 2700 cc bir araba vardı girne magosa arası 260 km süratle giderken arkadaş yanımdan sanki ben duruyormuşum gibi geçti.Sanrım sürati 300 km. nin bayaaaaaaaaaaa bi üstündeydiki arabayı salladı geçerken.Bilmiyorum artık gerisini siz düşünün :) , bu arada Peril o "200 club" değil 200 ml. club :p
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1
ya kardeşim biraz ufak attında civcivlerde yesin bir anlık hatada ufak bir kıpırdamada yerdesin hayatınla ödersin ben böyle birşey olduğunu sanmıyorum
 
G

Guest

ya siz hiç yolda giderken üzerine gaste örtülmüş 10m ileride paramparça olmuş bir motor görmedinizmi :thumright: motor kazalarında ölenlerin çoğu deneyimli sürücüler (sinan sofuoğlu allah rahmet eylesin :salut: )sizin motora hakim olmanız önünüzdekinin veya karşıdan gelenin aracına hakim olacağı anlamına gelmez kaldıki ülkemizde ilk motoru 650 cc racing olan çok arkadaş var düşünsenize 650 lik motorda motor kullanmayı öğrenenlerin ülkesinde yaşıyosunuz yollar ne kadar güvenli olabilir ki :jocolor: yani yol uygunsa basarım demek sığ bir düşüncenin ilrerisine gitmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst