- Katılım
- 26 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,699
Çok büyük bir mantık hatası görüyorum bu açıklamada. "Devlet uzun ve düz yol yaptı diye son hızda, kuralları çiğneyerek mi gitmesi lazım sürücülerin? Ne yani sırf hız yapmasınlar diye yollara kasis mi koysunlar? İnsan denen bu yaratıkların kafası çalışmıyor mu aşırı hızın tehlikeli olduğuna?" şeklinde sorularımız arttırılabilir. o işi yapsa yapsa Türkler yapar adamı öldürüpte kökten çözüm