Motosiklette 328 km ile polise nasıl yakalandı?

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Çok büyük bir mantık hatası görüyorum bu açıklamada. "Devlet uzun ve düz yol yaptı diye son hızda, kuralları çiğneyerek mi gitmesi lazım sürücülerin? Ne yani sırf hız yapmasınlar diye yollara kasis mi koysunlar? İnsan denen bu yaratıkların kafası çalışmıyor mu aşırı hızın tehlikeli olduğuna?" şeklinde sorularımız arttırılabilir. o işi yapsa yapsa Türkler yapar adamı öldürüpte kökten çözüm
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
328 km/h yapılmayacak bir hız değil. Kaldıki internette 330-340 hızlarına cIkan motorların videolarını cok rahat indirebilirsiniz. need4speed diye bir site var.. orda dunya kadar var 328 km/h civarı hız yapan motorlar. Yapmak mantıklı mıdır orasInI bilemem. Ben 260 kmh gordum izmir çeşme otobanında motorla. Gidilmeyecek bir hIz değildi. 320 de yapılmaz gidilmez bir hIz değil. Riskli olduğu kesin ancak yapana da saygI duyarIm.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
9
bence 380 i hic bir motor gormez yaa o ruzgara motorun granajları bıle dayanmaz yaa :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
9
bbr bir yaanlisini duzeltıcem kusura bakma ama bahattin abi oldü sinan hala yasıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst