kılıçbalığı Katılım 4 Ocak 2006 Mesajlar 520 19 Mar 2006 #142 oleyyyy balıklar çogalıyorrrrr.benim balık olduğumu söylemem gerek yok sanırım
ALPERİX Katılım 19 Mar 2006 Mesajlar 2 19 Mar 2006 #143 OĞlakkkkkkkkkkk....... Mukemmel Bİr BurÇtur Kendİm Dİye SÖlemİyorum Wallaa !!!!!
RAPTOR666 Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 655 19 Mar 2006 #144 normal bucum ASLAN duygusal burcum ASLAN yükselen burcum TERAZİ mükemmel bileşen bence hem adil hem lider
normal bucum ASLAN duygusal burcum ASLAN yükselen burcum TERAZİ mükemmel bileşen bence hem adil hem lider
[SPeeD]*Driver* Katılım 19 Mar 2006 Mesajlar 12 23 Mar 2006 #146 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Ehuheuheu Bende Balik
mehmetkilic31 Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 306 24 Mar 2006 #149 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. tabikide akrep :bounce:
mete_han Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 21,819 25 Mar 2006 #151 kovayım diye demiyom ama burcumun hakkını veriyom...çok akıllıyım...yaaa...IQ seviyemi sorsanız söylemeye dilim varmaz...duygusal zekamı hiç sormayın...şimdi yazcam gücünüze gitcek...yani kısacası bay mükemmelim... :wiinkk:
kovayım diye demiyom ama burcumun hakkını veriyom...çok akıllıyım...yaaa...IQ seviyemi sorsanız söylemeye dilim varmaz...duygusal zekamı hiç sormayın...şimdi yazcam gücünüze gitcek...yani kısacası bay mükemmelim... :wiinkk:
mete_han Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 21,819 25 Mar 2006 #154 RAPTOR666' Alıntı: bilmezmiyiz mete hocam:rendeer: Genişletmek için tıkla ... hoca camide hoca camide...nası espri ama...yok yok ben çok akıllıyım...valla bak...kendi zekamdan korkuyorum...:bounce:
RAPTOR666' Alıntı: bilmezmiyiz mete hocam:rendeer: Genişletmek için tıkla ... hoca camide hoca camide...nası espri ama...yok yok ben çok akıllıyım...valla bak...kendi zekamdan korkuyorum...:bounce:
kocaday Katılım 22 May 2004 Mesajlar 236 25 Mar 2006 #155 Bir motosiklet sevdalısı olarak burcum BALIK.
afk Katılım 11 Şub 2006 Mesajlar 10 25 Mar 2006 #156 bu anket sonucunu ne zaman öğrencezzz BOĞA:queen:
S sensitive Katılım 22 Mar 2006 Mesajlar 6 25 Mar 2006 #159 burcum yengeç sonuçları merak ediyorum bitince haber ver
S Scotty Katılım 12 Nis 2005 Mesajlar 68 25 Mar 2006 #160 Oğlak falan gereksiz şirinlik yapmaya gerek yok... Bildiiniz keçiyim ben de en inatçısından hem de... :queen: :queen: :queen:
Oğlak falan gereksiz şirinlik yapmaya gerek yok... Bildiiniz keçiyim ben de en inatçısından hem de... :queen: :queen: :queen: