motosikletliler en çok hangi BURÇtan ?? !!

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
2
OĞlakkkkkkkkkkk....... Mukemmel Bİr BurÇtur Kendİm Dİye SÖlemİyorum Wallaa !!!!!
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
normal bucum ASLAN
duygusal burcum ASLAN
yükselen burcum TERAZİ

mükemmel bileşen bence hem adil hem lider
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikide akrep :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kovayım diye demiyom ama burcumun hakkını veriyom...çok akıllıyım...yaaa...IQ seviyemi sorsanız söylemeye dilim varmaz...duygusal zekamı hiç sormayın...şimdi yazcam gücünüze gitcek...yani kısacası bay mükemmelim...:p :wiinkk:
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
68
Oğlak falan gereksiz şirinlik yapmaya gerek yok...:p
Bildiiniz keçiyim ben de en inatçısından hem de... :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst