motosikletliler en çok hangi BURÇtan ?? !!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
üstte takvim var, ordan ay ay bakılsa hepi topu 12 işlem, alın size istatistik.
ben şahsen burç tutmuyorum.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla tartışmasız en üstün burç herkesin kabul ettiği gibi.
Aslan tabiki.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
sonucu güncelleyeceğim belli aralıklarda..
burçlar takım değildir, tutulmazlar....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
istanbul' Alıntı:
arkadaşlar, bir anket yapıyorum: motosiklet sevdalılarının ait olduğu burçlar nelerdir? en çok hangi burçtan insanlar motosiklet kullanıyor ?
Siz de burcunuzu yazarsanız sevinirim
Teşekkürler.....


(Oğlak)


benimkide kova....topik sahibi olarak senden ricam bu burç dağılımlarını toparlayıp sonmesaj olarak yazıver...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst