Motosikletli gencin korkunç ölümü

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cruiser ile boyle bir kaza oluyor ise SS ile neler olur Allah bilir.
Olen surucuye rahmet, yakinlarina sabir dilerim.

Aman dikkat! Kimse kaza yapmasin, herkese dikkatli ve keyifli surusler dilerim.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
24
allah gani gani rahmet eylesin geride kalanlarının allah yardımcısı olsun .arkadaşlar lütfen dahada dikkat..
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
off motorun markasi belli olmuyor surucusu ne duruma gelmiştir
alilesine allah sabır versin allah rahmet eylesin keske kask ve mont olsaydı
bu havada nasil kask takmamis anlamadim intahar etmek istemis resmen.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
merhum a allahtan rahmet ailesine başsağlığı diliyorum .Bu yazıları okuyan motosiklet kullanıcılarının da olaydan ders çıkarmalarını umuyorum eğer dikkat ettiyseniz resim karanlıkta çekilmiş eh tekirdağ da ancak sahilde ki caddede bu kadar hızlı gidersiniz yani gece, hava kararmış,soğumuş ,asfalt soğuk, hatta herhangi bir araçtan yağ,mazot dökülmüş bile olabilir ,bu karanlıkta göremezsiniz ,birkaç damla su bile yeterli aslında kontrolu kaybetmeye .birde lastikler ne halde allah bilir . herşeyiniz tam olsa bile bir sevdiğinizin resmini motorun üzerinde göstergeye bakınca göreceğiniz şekilde yerleştirin baktıkca ne yaptığınızı birkez daha düşünmenize yararı olsun
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ARKADAŞA ALLAHDAN RAHMET KALANLARINA SABIR DİLEMEKDEN BAŞKA YAPABİLECEĞİMİZ BİR ŞEY YOK :pale::pale::pale:

allah rahmet eylesin öncelikle

arkadaşlar bakın bu çok manidar bi açıklama neden diyeceksiniz kask kullanmamasından ziyade altındaki motor keeway superlight son hızı 3 haneli olmayan bir makina....tam gaz gitsen 100 yapmıyor yani...

aşırı hız ve 35 metre sürüklenme var burda
180/200 yapan arkadaşlara duyurulur....


+1 ÇOK HAKLISIN
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
7
Allah rahatmet eylesin gerçekten çok üzücü ve bi okadarda ibret alınılması gereken bir olay.Alkollü ve Kasksız motora binmeyin !!!!!!!!!!!!!!11
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
allah rahmet eylesin arkadaşımıza
ama arkadaşlar bu iş şaka veya başka bişi değilki bugun e-5 de giderken kozyatagına gelmeden chopper model bir motor ve üstünde iki kişi ama nasıllar biliyomusunuz ikiside düzgün giyimli ne kask var ne mont bir erkek artçısı kadın kadın bir makyajlı yani görünce dedimkii acaba film mi çekiyolar falan bu şekilde motora binersen sonucuna katlanmak içten bile değil
arkadaşımıza allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sl 150 motor ve allah rahmet eylesın inşallah bızım kıler bu haberı duymaz yoksa zınzın 1 saat kafa utulerler
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
ölen süücüye ALLAHtan rahmet geride kalanlara allah sabır versin sunu biliyorumki hız felaket
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst