Motosikletlerin çalınmaması için

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Abi kasko falan cok canimi sikiyor benim. 20 bin liraya orn motor aliyoruz kaskoya gidiyoruz senelik 2 bin lira cikariyor. hadi motor calindi kasko oduyor ama calinmazsa ve motoru 3 sene kullanirsak motorun yari parasi ediyor kasko neredeyse.

En guzeli ruhsatli tabanca + motosiklet takip sistemi. Sonra ver Allah ver. yanlissam hanzo ve barzo diyin bana.

hanzo barzo demicem :D çünkü haklı olduğunu düşünüyorum. ama ruhsatlı tabanca almak yerine kapalı çelik konteyner garajlardan alabiliriz. onun içinden çalamazlar. ha konteynere çalacak kadar hırslı bi hırsıza denk gelirseniz verin gitsin zaten :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst