- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
Abi kasko falan cok canimi sikiyor benim. 20 bin liraya orn motor aliyoruz kaskoya gidiyoruz senelik 2 bin lira cikariyor. hadi motor calindi kasko oduyor ama calinmazsa ve motoru 3 sene kullanirsak motorun yari parasi ediyor kasko neredeyse.
En guzeli ruhsatli tabanca + motosiklet takip sistemi. Sonra ver Allah ver. yanlissam hanzo ve barzo diyin bana.
hanzo barzo demicem