Motosikletlerin çalınmaması için

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
oturdugun yere göre değişir sanayiden malzeme bulursun demir kilo işi verilir ne kadar suanki fiyatı bilmiyorum
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Maddi durumum pek iyi değil motosikletimi alana kadar 40 takla attım çok uğraştım o yüzden motosikletim benim için çok değerli çalınmaması için elimden geleni yapacağım ama bu zamanlarda en iyisi garaj yaptırmak ama en fazla 400 tl verebilirim.
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
ben tuğla örebilirim harç yapmayı felan biliyorum ama tek sıkıntım yapıcak yerim yok
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
400tl den de az tutar sen tugla ör 2 motor girebilecek kadar yap içine eşyalarını yagmurlugunu v.s seyleride koyabilirsin gece rahat uyursun :D
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
benim aslında kapalı garaj imkanım var ama sabah ve akşamları hergün yürünmez okadar yol akrabanın villası var kapalı garajı bırak eve bile sokarım ama 3km var sanırım minimum birde iyi bir yokuş mevcut :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Dun gece benim motosikletin alarmı ötmus beyler. .Komşular söyledi. Yani kendimi geldi hırsız mı geldi bilmiyorum. Tek öğrendiğim şey alarm hayattır :)
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Dun gece benim motosikletin alarmı ötmus beyler. .Komşular söyledi. Yani kendimi geldi hırsız mı geldi bilmiyorum. Tek öğrendiğim şey alarm hayattır :)

siz nasıl duymadınız :)
eğer benim motorumun alarmını başkası öttürse afedersiniz s**ene kadar kovalardım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
siz nasıl duymadınız :)
eğer benim motorumun alarmını başkası öttürse afedersiniz s**ene kadar kovalardım
Bu arada telefondan yazdım , kedi dicektim:) Bu güne kadar hiç calmadi ve kedi olduğuna inanmıyorum zaten ama inşallah düşündüğüm şey değildir..iyi günler.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
yine bulamadım ama dediğine göre 800 tl o beni fazlasıyla aşar çünkü bu aralar kendime ekipman düzmeye çalışıyorum :)
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Bende oradaydım, kalabalık dağılınca telefon gayet güzel çekiyordu. Haa polisin müdahalesi yok mu illa vardır, ama asıl neden polis değil.

Aynen bu gibi durumlar da, polemik çıkmasın diye sen haklısın deyip kenara çekilirim. :)

jammer bizim okulda sınav vaktinde kurulabilecek kadar basit , cumhurbaşkanı başbakan ziyaretlerinde sıkça görülen , polisin de gezi olaylarında kullanması çok mantıklı olan bir cihaz.
hemen hemen evi arabayı basarım , gezide kullanıldığını düşünüyorum :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
jammer bizim okulda sınav vaktinde kurulabilecek kadar basit , cumhurbaşkanı başbakan ziyaretlerinde sıkça görülen , polisin de gezi olaylarında kullanması çok mantıklı olan bir cihaz.
hemen hemen evi arabayı basarım , gezide kullanıldığını düşünüyorum :)

Ben gezide kullanılmadı mı dedim?

Bursa daki yürüyüşlerden biliyorum ortalıkta 1 tane polis aracı yok binlerce insan yürüdük, hatta bazen yadırgıyordum "ulan niye polis yok" diye, o kadar insan her beraber facebook açıp nette dolaşmaya başlayınca istasyon kaldırmıyor işte.

Bunu bilmek için bir operatörde teknisyen olmaya gerek yok. Benim katıldığım yürüyüşlere polis müdahale bile etmedi. Ama ne hikmetse telefonlar çalışmadı.

Piyasada bulabileceğiniz jammerlar 50 100 metre etki alanına sahip, polislerin ve korumaların kullandıkların hadi 300 500 metre olsun. Zaten daha fazla olmasının mantığı yok. Korunan kişiden 1 km ilerideki bombanın sadece sesi rahatsızlık verebilir.

Senide yadırgamıyorum, bizim milletimizin genel bir alışkanlığıdır, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2014
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoo Jae-suk (Hangul: 유재석; or romanized Yu Jae-seok; born on August 14, 1972), is a South Korean comedian and television comedy show host. Nicknamed the "MC of the nation" (국민 MC), a vote by South Korean netizens proclaimed him the most popular Korean comedian for five consecutive years beginning (2004-2008). He has hosted several variety television shows in South Korea, including the popular programs Infinite Challenge and Running Man. Nicknamed "The Grasshopper", due to early appearances dressed as a grasshopper,[1] he is now known for his quick wit and appeal across a wide range of demographics. He has established himself as one of Korea's top comedians and TV personalities.[
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst