- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
şimdi mayıs ayında motor almayı düşünüyodum
ama annem geldi bi konuştu benle dedi ki
ben söz verdim sana ama motosikletleri çok sıkıştırıyolar trafikte
bi de rüyasında görmüş benim kaza yaptığımı (ki daha motor yok)
i
ama seçim sana kalmış dedi
neyse lafı uzatmıyım siz hep trafiktesiniz gerçekten böyle sadist adamlar geziyo mu?
şimdi mayıs ayında motor almayı düşünüyodum
ama annem geldi bi konuştu benle dedi ki
ben söz verdim sana ama motosikletleri çok sıkıştırıyolar trafikte
bi de rüyasında görmüş benim kaza yaptığımı (ki daha motor yok)
ama seçim sana kalmış dedi
neyse lafı uzatmıyım siz hep trafiktesiniz gerçekten böyle sadist adamlar geziyo mu?