Motosikletleri gerçekten sıkıştırıyorlar mı?

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Merhaba arkadaşlar
şimdi mayıs ayında motor almayı düşünüyodum
ama annem geldi bi konuştu benle dedi ki
ben söz verdim sana ama motosikletleri çok sıkıştırıyolar trafikte
bi de rüyasında görmüş benim kaza yaptığımı (ki daha motor yok):)i
ama seçim sana kalmış dedi
neyse lafı uzatmıyım siz hep trafiktesiniz gerçekten böyle sadist adamlar geziyo mu?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bir arkadaşının arkasına bin ve trafiğe çık kendin göreceksin sıkıştırması falan seni pek takmıyorlar direksiyon başına geçince birden herkes yolları karayollarından satın almış gibi gidiyor senin yapacağın önlemini alacaksın full korumasız çıkmayacaksın yola
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Karşıdan yada arkadan değil, yandan gelip tokat gibi çarpıyorlar hemde göre göre.

Düştüysen sırıta sırıta kaçar gider, onların gözünde sen sadece pis bir sineksin.

Düşmediysen o sakat işte...

Baktın iri yarı bol bol adam iniyor araçtan hemen ecelinle düş yere, zaten kısa bir süre sonra kaderinle düşücen beklediğine deymez...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'de Motor Kullanmak

Valla sıkıştırırlar mı bilmem


ama abazanlar kahvesinde bale yapmak gibi bişey Türkiye'de motor kullanmak:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
qünde 50 km yol yapan biri olarak daha şimdiye kadar 1 araba sıkıştırmasına maaruz kalmadım..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
istanbul trafik konusunda gerçekten yetersiz ... sürücülerin takip mesafesi bilmedigi, ışıklara aldırış etmedigi ( eds var hala kırmızıda geçiyorlar yaww !!! yuh) iki cm lik yer bile olsa arabaları dib dibe getirdigi motorsiklet görünce "ne yol vericem şurda beklesin bende beklemiyormuyum" diye düşündügü yeni yetmelerin araba alıp hadi gazlayalım sevdasına yollarda bir oraya bir buraya makaslar gereksiz hareketler ( feci sinirleniyorum onlara) yapanlar ,, motorsikleti bir ufo görmüşcesine algılayamayıp boş boş bakanlar (:) aynada gördügü selektör yapıldgı ve korna dahi çalındıgı halde ( halbuki hiç gerek yok geldigini 200 metrden duyuyor insan grül gürül makinanın) ama yol vermek yerine pis pis sırırtan.. kasis ve tümsek çukur gibi yol bozukluklarında yavaşlaman gerektiginde plakana kadar girip korna çalan dayak yiceni anlayınca arabaya pusan ((:) (bu favorimdi ) özellikle toplu taşıma araçlarının hiçbir şeye aldırış etmedikleri ( zaten kendilerine hayırları yok) bir trafikte yol almak durumundayız .. eminim ki bu saydıklarım gibi bir ton şey sıgdırabiliriz buraya hepimiz .. ve çogumuzun başına gelmniştir boyle olaylar kimi şanslı kimide şanssız bitirir bu durumları ... ( çok kötümser konuşmak istememiştim ) ama herşeyerağmen motorsiklet kulanmayı seviyorum. ve her geçen gün birşeyler daha ögreniyorum .. trafikte çok dikkatli olman dilegi ile
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
of orda inip bi kafa atmak var kaskla ama
hiç bi önlem alamaz mıyız?
mesela bi helmet cam ile suç duyurusunda bulunulmaz mı
adamın sana çarptığını gösteren falan valla cidden tehlikeli iş bu şerefsizlerin arasında
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
trafikte herzaman motorsikletler için tehlike var .. bunu gözlemleye bilirsin araçlarda yolculuk yapan adamları gözle .. yaya biile olsan araba da kullansan t.taşıma aracında da olsan gözle yap.. mesela şuran yolaçık .. hepimiz ihtiyacımız dogrultusunda taksiye yada minibüse bineriz . taksiye bindigim zaman klasik konuşmalar vardır (((:) abi işler güçler nasıl trafikte fena tıkalı V.s V.s şunu dene abi bu motorlulara da uyuz oluyorum baksana trafikte oyle gidiorlar biz duruyoruz gibi bikaç cümlede sonra dinle vahşeti ((:) ( tabi tüm şoförler için degil ) incegin yerde bende o motorsikletlerden birini kullanıyorum de !!! inansa anlayacaktır degilse zaten boş ((:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
muhakkak ki sıkıştırıyorlar. ancak yinede motosiklet sürücüsününde kendisini koruması, dikkat etmesi lazım.

aklıma gelenler mümkün olduğunca bulunduğu şeridi veya sollama yaparken kullandığın şeridi ortalayrak kullan..diğer araçlara yakın geçme.. araç geçerken mümkün olduğunca o araca uzak geç ki (bir çok araç sürücü motosikletliyi fark etmiyor bile) olası bir tehlikede kaçacak fırsatın olsun...

Ana yolu kullanıyor bile olsan tali yoldan çıkış yapan araçları göz ucuylada olsa takip et... dikkatsiz, daha kötüsü seni gördüğü halde önüne çıkan sürücü çok oluyor....
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
trafikte herzaman motorsikletler için tehlike var .. bunu gözlemleye bilirsin araçlarda yolculuk yapan adamları gözle .. yaya biile olsan araba da kullansan t.taşıma aracında da olsan gözle yap.. mesela şuran yolaçık .. hepimiz ihtiyacımız dogrultusunda taksiye yada minibüse bineriz . taksiye bindigim zaman klasik konuşmalar vardır (((:) abi işler güçler nasıl trafikte fena tıkalı V.s V.s şunu dene abi bu motorlulara da uyuz oluyorum baksana trafikte oyle gidiorlar biz duruyoruz gibi bikaç cümlede sonra dinle vahşeti ((:) ( tabi tüm şoförler için degil ) incegin yerde bende o motorsikletlerden birini kullanıyorum de !!! inansa anlayacaktır degilse zaten boş ((:)

valla güzel yöntem de onu dediğinde adam öfkelenip dalmasın sana :queen:
çünkü o kadar konuşmadan sonra motorlara acayip bi gözle bakar adam:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
valla güzel yöntem de onu dediğinde adam öfkelenip dalmasın sana :queen:
çünkü o kadar konuşmadan sonra motorlara acayip bi gözle bakar adam:cat:

öke ike kalkan zararla oturur :queen: amacım onu kızdırmak degil yaptıgı gafın farkına varması ((:) yanii anlayana sivrisinek saz anlamayana REMUS la YOSHİMURA az :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
of orda inip bi kafa atmak var kaskla ama
hiç bi önlem alamaz mıyız?
mesela bi helmet cam ile suç duyurusunda bulunulmaz mı
adamın sana çarptığını gösteren falan valla cidden tehlikeli iş bu şerefsizlerin arasında
Paşam konuyu baştan aşağıya okudum..Benim söyleyebileceğim şu...
Eğer sizi sıkıştırp düşürdüyse, sen kendi şeridindeysen,korumaların tam ise,belgelerinde bir eksiğin yoksa; olay yerinden ayrılma ve ücretsiz (cep tlf'nda kontür olmazsa bile) olan 155 Polisİmdat veya 154 Alotrafik numarasını arayıp yer vereceksin..Tabi adam kaçıp gidiyorsa plakasını almayı unutma..En resmi olanı ve seni maddi olarak kurtaracak bu bence....:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Paşam konuyu batan aşağıya okudum..Benim söyleyebileceğim şu...
Eğer sizi sıkıştırp düşürdüyse, sen kendi şeridindeysen,korumaların tam ise,belgelerinde bir eksiğin yoksa; olay yerinden ayrılma ve ücretsiz (cep tlf'nda kontür olmazsa bile) olan 155 Polisİmdat veya 154 Alotrafik numarasını arayıp yer vereceksin..Tabi adam kaçıp gidiyorsa plakasını almayı unutma..En resmi olanı ve seni maddi olarak kurtaracak bu bence....:)
evet abim haklısın da babamın bi arkadaşı motorla işe giderken araba çarpmış,
land rovermış modeli adam kaçmış, babamın arkadaşı da plakasını almış neyse gitmiş polise olis başına bela mı arıyosun demiş ben anlamıyom bu polisleri:pale:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
muhakkak sıkıştırıyolardır ama terside olabiliyo.bizim water kamyonları sıkıştırıyodu mesala:mrgreen:çok kamyoncu telef oldu onun yüzünden:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
evet abim haklısın da babamın bi arkadaşı motorla işe giderken araba çarpmış,
land rovermış modeli adam kaçmış, babamın arkadaşı da plakasını almış neyse gitmiş polise olis başına bela mı arıyosun demiş ben anlamıyom bu polisleri:pale:
Paşam...Malesef her meslek grubunda tabiki art niyetli ve görevini tam anlamıyla içine sindirmeyenlerin yanında görevini kötüye kullananlarda vardır..İnan biz iiçimizde bu gruba giren kişileri ergeç bertaraf ediyoruz.Tabi böle yapanları duyuncada üzülüyor ve hayıflanıyorum..Birazda vatandaş olarak bizlere düşen böyle bir olaya (polis ilgisizliğine) maruz kalınıldığında olayın detayı ve polisin sicilini alarak gerekli resmi başvuruyu (dilekçeyi) savcılığa vermek..Böyle olursa inan içimizdeki çürüklerin temizlenmesi daha da hız alacaktır..
Babanın arkadaşının başına gelen olayda da (üzüldüm tabi) yine yanlışlık zinciri var...
1)..Olay yerini ne olursa olsun terk etmeyecek..(Haberdar edilirse Polisin olayyerine intikal etmesi vazifesidir.Gelmeme gibi bir lüksü olamaz.)
2)..Şikayetini mutlaka bildirecek.Yazılı dilekçelere resmi kurumların mutlaka 15 iş gününü geçmemek kaydıyla cevap vermesi kanunla belirtilmiş..
Buna bizim meslekte dahil..Sözlü olan şikayetler silsile yoluyla yapılır.Buda o polisi amirine, amir dinlemedi müdürlerine bildireceksin..Tabiki resmi bir şekilde..
.
Kısacası vatandaşlık haklarımızın (kanuni hak ve yasakların)bilincinde olmalıyız.
Sorarım size kimin yanında veya en yakınında Anayasa kitabı var..Kim OKUDU.. :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
56
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trafikte herkes birbirini sıkıştırıyor. istanbulda trafiğin kendi dili bu ....
motorun kıvraklığını ve ivmelenmesini kullanarak bunlardan kaçınılabiliyor. ve de korkunun ecele faydası yok. ya bunları bilip kullanacaksın ya da kullanmayacaksın. bir sürü insan ya kendi hatalarından ya da başkalarının hatalarından motorun üstünde can veriyor, verecek. sen eşeği sağlam ağaca bağla....
murat allah aşkına kim okur anayasayı, hukukçu değilim okusam ne anlarım. anayasa bileceğine bir iki kilit noktada tanıdıkların olsun yeter. gayrettepe trafikte 2 tane emniyetin teftiş bölümünde 1 tane müdür tanıdığımız var. haklı olupta mağdur durumda bırakılacağımı anladığımda arıyorum... inan açılmayan kapı yok. bir kamyon şöförü polisin önünde saldırdı bana polis sanki hiçbirşey olmamış gibi davrandı . aradım tanıdıkları 2 gün nezarette kaldı. cibli bi hafif meşrep bağyan az kalsın imamın kayığına bindiriyordu beni. polisin dediği tek şey - beyfendi kadının milletvekili tanıdıkları var merkezden arıyorlar bırak yoluna git... eeee ne olacak şimdi. nerdere benim güzel darbe çocuğu anayasam ... burası türkiye öyle hak hukuk mukuk yemez .... en güzel anayasayı "orman anayasası" çünkü bu millet trafik canavarı değil "trafik hayvanı" ....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Baktın iri yarı bol bol adam iniyor araçtan hemen ecelinle düş yere, zaten kısa bir süre sonra kaderinle düşücen beklediğine deymez...:p

ama abazanlar kahvesinde bale yapmak gibi bişey Türkiye'de motor kullanmak:)
:queen::queen::queen:
qünde 50 km yol yapan biri olarak daha şimdiye kadar 1 araba sıkıştırmasına maaruz kalmadım..

olm kimsenin sıkıştırmasına izinmi veriyonnn, teröristt, sen trafiğe çıktınmı adanada trafik duruyooo:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
of orda inip bi kafa atmak var kaskla ama
hiç bi önlem alamaz mıyız?
mesela bi helmet cam ile suç duyurusunda bulunulmaz mı
adamın sana çarptığını gösteren falan valla cidden tehlikeli iş bu şerefsizlerin arasında

Şimdi trafikte sıkıştırılma konusu, bulunduğun şehire, motosiklet kullanıdıgın şehire göre degişir. Ben 2-3 defa sıkıştırıldım. 1 kez de bilerek çarpma durumunda kaldım. Bu işin önlemi çok fazla. Ama uygulaması çok zor. En azından bizim ülkemizde zorlaştırılıyor. Sen demişsin ki HELMET CAM.. İyi de güzel arkadaşım sen yaralandıktan veya öldükten sonra, o adamın malının hepsini alsalar ne işe yarayacak?

En iyisi biz birazcık fazla tedbirli olalım ve kazaları minimuma indirelim. :cat:
Kazasız belasız sürüşler.. :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
kural bir....motora bindiğin andaki ilk süpergücün "GÖRÜNMEZLİK"

cevabı aldın herhalde.. (+) sı da var..(-) si de...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst