Motosikletlere Köprü Indirimi

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
KGS abonesi olan bütün araç sınıfları geçişlerini %20 indirimli yapmaktadır. Motosiklet kullanıcılarına, KGS geçiş ücreti indirimi, 17/04/2006 tarihinden itibaren %30 olarak uygulanacaktır.

ayrıntılar için
http://www.kgm.gov.tr/fr5.asp?tt=0308
adresine bakınız...
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Değişen birşey olmadı ki devlet senden peşin aldı zaten geçiş ücretini koskoca %22-37 ötv var:mrgreen: Ayıptır söylemesi.....
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Vergileri bindirdiler, şimdi güya motosiklet kullanıcılarının gönünü alıyorlar. Sanki Türkiye istanbul'dan ve köprüden ibaret. Çocuk kandırıyorlar... :farao:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Bence ne arabadan ne motorsikletten almamaları lazım... Niye mi? Taşıt vergisi ne için ödüyoruz sanki? Alırken alım-satım öde! Satarken öde! Notere öde! İletişim vergisi öde! Ruhsata öde! Ehliyete öde! Muhayenede öde! OGS peşinatı öde! KGS motorsiklet için peşin öde! :farao:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
ötv yüzünden alamadığımız motosikletle köprüden nasıl indirimli geçicez anlamadım?!!!

sadece yerli motorlar %30 indirimli geçebiliyomuş..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
hükümetin her konuda yaptıgı gibi göz boyama yöntemi yoksa başka hiçbişey diil
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
kgs alsak cuzdan dan mı cıkarıcaz?

Selamlar..

Benım otomobılımde OGS var . motoru yenı aldım ama bu kopru ıcın de bır uygulama yapmak lazım. Bu KGS nasıl calısıyor bılen var mı? Kredı kartı gıbı cuzdandan cıkaracaksak bu ıs cok zahmetlı . Sıstem okuma uzerıne mı yoksa kartı sokup cıkarma uzerıne mı kullanan bırısı bılgı verırse ıyı olacak. Yoksa Motor ıcın de mı OGS almak lazım Alsak neresıne takacaz rezıllık yanı..

Yardımlarınızı beklıyorum selamlar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
25
Trader,KGS kartı,kredi kartının çipsiz olanıdır.Gişeye geldiğinde,bankamatiğe takar gibi falan yapmıyorsun.Kare gibi bir alan var,kartı karenin içine soktuğunda manyetik okuyucu tarafından okunuyor ve içindeki kredinden ücret düşülüyor...

Ekleme: Ogs ye gerek olduğunu düşünmüyorum.Neticede kullanım esnasında mutlaka üstünüzde mont oluyordur.En kolay ulaşabileceğiniz cebinize koyarsanız,kolay olur sanıyorum...
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
2 tekere bu para cok hergün köprüyü kullanan bir motorcu
6 7 ytl benzin parası verse bide köprü 10 ytl ne anlamı kalıyo arabayla aynı hesap ortalama ayda ortalama 250 ytl :farao: gelde kaçak geçme
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
2
Istiklal Cad'deki Is Bankasi indirimli KGS vermedi

KGS almak icin gecen hafta IS Bankasi'nin Istiklal Caddesi uzerindeki subesine gittim. Israrla motosikletler icin indirimli tarife oldugunu soylememe ragmen bana ekrandan motosikletlerle otomobillerin 1. sinifta oldugu bilgisi okunarak yanlis tarifeden kart verildi. Zannediyorum Is bankasinin sistemlerine bu bilgi henuz girmedi. KGS almak isteyenler varsa baska bankaya gitsin. Siz de magdur olmayin.
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Arkadaşlar geçen hafta köprü çıkışında duran minübüslerden arabam için ogs aldım. Bu arada motor için kgs sordum onlarında bana söylediği ''acelen yoksa biraz bekle çok yakında motorlar için ogs çıkaracaklar'' oldu.
Sanırım yeni bir sistem yapacaklar motorlar için yani arabalardaki gibi olmayacak. Benim aklıma yattı ve biraz daha beklemeye karar verdim.
Bilgilerinize...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
bu iyi olur.beklemeden geçilir hiç olmazsa.birde indirimleri biraz daha fazla yapılsa...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Bu köprülerin ilki yapıldığında kendini amorti edene kadar ücretli, sonra ücretsiz olacak denmiş... Buyurun buradan yakın.... Zaten 2 sinden toplanan haraç, şey pardon ücret yetmiyor, 3. yü 5. yi yapacaklar, uygun zemin arıyorlar... :)

Yıllarca zam üstüne zam, kuyruklarda geçen onca aylak süre, boşa yakılan yakıt...... ben ne diyeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst