motosikletle tarla sürülür mü ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorla tarla sürülmesi zor. Çünkü motorun gücünden daha önemlisi ağırlığı ve zemine tutunmasıdır. Traktörlerin kocaman tekerleklerini hoş görünsün diyemi yapılıyor sanıyorsunuz ? ;)
 
Katılım
24 May 2007
Mesajlar
21
Gorkem sürmüs simdide cay molası verıyor baksanız yaa
BİZ TÜRKÜZ moturla bırak tarla sürmeyi ara sabanı bıle yaparız.
emınım ben bu moturla 20 donumluk arasıyı sen 3 saate bıtırırsın arkadaşş:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarla sürmek o kadar güç gerektirmez....Traktörlerin gücü başka işlerde kullanılır.....

Atv lerle de sürülür....Neden sürülmesin?...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla komik helal sana abi. .:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürülür zati o arazi motorudur
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
bununla tarla süme işi toprak yapısına bağlı da
işlenip ekilmiş tarlaların sıra araları için ideal gibi görünüyo.
yapanın eline ve aklına sağlık:mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
alla alla motosıkletin kullanım alanı dışında kullandığımız doğru aMA sınırı aşmışız biz bende scooter mekaznımasını surat teknesı olarak düşünüyorum ama bayağı masraflı ve enteresan düşünsenenız denızde kayıkla gezerken yanınızdan scooter geçıyo nası ama :D:D:D:D:D:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst