motosikletle tarla sürülür mü ?

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu motorun markasi coba bir ara türkiye yede geldi ama tutulmadı cok dandık bir motor degil tarla sürmek bu motor düz yolda gıtmıyor o kadar dandık kim yapmişsa iş olsun diye yapmiştır
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam motoru atv ye çevirmiş :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bence sürülür traktörler ilk yaygın olarak kullanılmaya başlandıgınıda 20 30 hp civarında güçleri vardı..

ama tam bir verim alınacagı söz konusu değil..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
şerefsizim benim aklıma gelmişti.:queen:

dishy
bak diyordum sana transalp trankör gibi motor ne yapcan onu diye.:mrgreen:

birileri sesimi duydu sanırım.

buna benzer bir uygulamayıda honda transalp için bekliyoruz:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
iiiiiş ne biçim şey bu tarlayı nasıl biçer döver bu he he :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ellerıne saglık dıyem kım yaptıysa ama cok ugraşmış
neden ugraşmışki alacak bi tane planet 5 ( hani rus diyolarya ) hıç unutmam dedem atı sattıydıda herek bagımızı rus motoruyla surduydu
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
bu ne yaw bu çapada yapar ilaçta atar walla yalnız egzos bi acayip mahalle aralarında sivri sinekte öldürür bu egzos:p:p:mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel fikir..ama motorun baya güçlü olması lazım tarla sürmesi için..:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sürülür... Hem de Cbr'la... Şayet ben sürdüm , siz daha süremeyenlerden misiniz? :queen:

toprakanagy0.jpg
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Gorkem herkezden önce sürmüşya helal :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst