motosikletle neler taşıyabilirsiniz

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Gezi yazı dizilerimden birini daha sizlerle paylaşmak istedim .Sizlerde de farklı resimler var ise paylaşalım.
Çoğu Vietnamdan olmak üzere işte size motosikletle neler taşıyorlar bakın bakalım.
(Üç tekerlilerle arkaya vagon takanların reimlerini koymadım.Yanlız ikiteker)


471216653bf82eed77fbtq4.jpg





















955822489709dfde848bpv8.jpg




9558224658bd07cc5b5bju4.jpg




95582241927f8f137c8byk2.jpg



9562120279630696594ble7.jpg


9566221547129da06e4bcx1.jpg




1192025945aee6f38fc7blt4.jpg



1411579695a76334a864osr9.jpg
[/



957240134c25a0d8f6coej4.jpg



2383222532ee78dceed4obp8.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkat ettiyseniz ağırlık cup tarzı motorlarda.
Ben cup motorların ileride Türkiye'de de çoğunluğu ele geçireceğine inanıyorum
Vergi yok,kullanımı rahat,yakıt az
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
76
Çok güzel bi paylaşım.
Bu çekik gözlüler müthiş zekalılar.
Bana teklif etseler onların motorlarıyla taşıdıklarının bir tanesini bile motoruma almazdım.
Belkide başka çareleri olmadığı için böyle taşıyor olabilirler. Ama gerçekten ilginç. Teşekkürler.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
dikkat ettim geneli cup motosiklet kullanıyor neden acaba:silent:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Benim motora kibrit kutusu sokamıyorum adamlar 2 3 tonajı olan bos depo tasıyorlar :cyclopsan
Bravo valla ne diyeyim.
O tasıdıkları seylerin agırlıgı resimlere baktıgınızda kimi zaman 100 kg civarını bulmasına ragmen kafa kaldırmadan gitmek marifet olsa gerek :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Motorumla kendim ve kız arkadaşım dışında hiç bişey taşımam ben. :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Bu da Vietnam modeli "Yurdum insanı" Ben babamı artçı olarak aldığımda bile (~110 kilo kendisi) korkuyorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
vietnam'da fabrikalari olan bir Taiwanli isadami bana Turkiye'de araba=prestij ise Vietnam gibi ulkelerde de motosiklet=prestijdir demisti. Ulkenin ekonomik durumu kotu oldugu icin insanlar tasimacilikta da en az maliyetli yontemleri kullaniyorlar. Yakit, parca ve bakim gibi masraflari diger tasitlara gore hayli dusuk.

Bu nedenle cup modellerin birinci tercih nedeni olmasini normal karsiliyorum.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Helal olsun adamlara.Valla buda bi yetenek:mrgreen:
Bari motorun arkasına küçük bi römork takıp öyle taşısalar bu ne böyle yahu:p
 

uwe

Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
45
Valla ben benim motorda 4 tane anahtar, 1 adette Tornavida tasıyom.
Bu çinli yetenekli arkadaslarımız bi hayli kendilerini aşmışlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst