Motosikletiyle greyderin altında kalıp öldü :((

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Amcamıza Allah rahmet eylesin Ama lütfen mt üyeleri haricindeki mobilet ve scooter kazalarını burda paylaşmayalımmm
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Amcamıza Allah rahmet eylesin Ama lütfen mt üyeleri haricindeki mobilet ve scooter kazalarını burda paylaşmayalımmm

o da nedemek mt üyeleri hariç şimdi üye olmian yada üye olupta kendisini sildiren v.s kaza yapacak ppaylaşmicaz mantıksız bence iso mobilet ve scooter de 2 tekerli bir araç yani motosiklet aylesinden yani onlada düşsen 1000 rr la da düşsen acıtır öldürür bırak onu ya biskletle de düşsen ölürsün 2 teker souncta ve şöle bir baksan kaza haberlere %50 si mt üye deyil biz bu haberleri neden veriyoz
daha dikatlı olalım diye ve senin gibiler bunu istemiyor sebebini bilmiyom ama herşeye yazmak isteyenler bunlar genelikle ve konunun içine etmek isteyenler tmm dayımızı bende tanımıyorum allah rahmet eylesin arkasından bir duva et sevaba girersin :wiinkk: hadi allaha emanet ol iso :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam şimdi okudum valla çok üzüldüm.. Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar..
Ama şunu belirtmeden geçemeyecem.. Motosiklet hayatımızda; bazı konularda kolaylaştırıyor.Diğer vasıtalara göre pratik ve hızlı yol almamızı sağlıyor...Fakat dikkatli,bilnçli ve korumalarımız tam olduğu sürece tabi..
Dediğim gibi hayatımız kolaylaşıyor ama bu kolaylık hayatımızın sona ermesinde öncelik sağlamasın.
Bi de iso kardeşimin dediği bence yanlış.:silent:.
Herkim olursa olsun bu sitede;
eğer okuyan arkadaşlara biraz da olsa bilgi ve hayata tutunma konusunda yardımcı olacaksa böyle topiclerin açılması bize fayda getirecektir..
Saygılar hepinize...:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Paşam şimdi okudum valla çok üzüldüm.. Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar..
Ama şunu belirtmeden geçemeyecem.. Motosiklet hayatımızda; bazı konularda kolaylaştırıyor.Diğer vasıtalara göre pratik ve hızlı yol almamızı sağlıyor...Fakat dikkatli,bilnçli ve korumalarımız tam olduğu sürece tabi..
Dediğim gibi hayatımız kolaylaşıyor ama bu kolaylık hayatımızın sona ermesinde öncelik sağlamasın.
Bi de iso kardeşimin dediği bence yanlış.:silent:.
Herkim olursa olsun bu sitede;
eğer okuyan arkadaşlara biraz da olsa bilgi ve hayata tutunma konusunda yardımcı olacaksa böyle topiclerin açılması bize fayda getirecektir..
Saygılar hepinize...:rendeer:

::plus1:: tşk abi saygılar :rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin.

Bazen kapalı yollara gireriz ama neyin nerden geleceği belli olmuyor işte.(gerçi çalışma alanına giriş yasaklanmışsa orası tehlike arzediyordur)

iş makinaları yol kapalı diye insan,araç girmez mantığı ile hareket ediyor olacak ki amcayı görmediler belkide
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst