Paşam şimdi okudum valla çok üzüldüm.. Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar..
Ama şunu belirtmeden geçemeyecem.. Motosiklet hayatımızda; bazı konularda kolaylaştırıyor.Diğer vasıtalara göre pratik ve hızlı yol almamızı sağlıyor...Fakat dikkatli,bilnçli ve korumalarımız tam olduğu sürece tabi..
Dediğim gibi hayatımız kolaylaşıyor ama bu kolaylık hayatımızın sona ermesinde öncelik sağlamasın.
Bi de iso kardeşimin dediği bence yanlış.:silent:.
Herkim olursa olsun bu sitede;
eğer okuyan arkadaşlara biraz da olsa bilgi ve hayata tutunma konusunda yardımcı olacaksa böyle topiclerin açılması bize fayda getirecektir..
Saygılar hepinize...:rendeer: