Motosikletinizi çaldırmaktan sıkılmadınız mı ?

Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
gülsem mi ağlasam mı bilemedim:pr::queen:

kardeşim bizde bursada yaşıyoruz, bunun istanbulu bursası yok ki! ha, korumalı sitede de motor çalınacak değil herhalde.

kardeş, bursada son bir yılda motor hırsızlığı yüzde yüz değil, yüzde bin oranından daha bile fazla arttı. sebebi de suriyeliler. bu sadece bursa değil tüm türkiyede arttı.

şimdi senin çalınmadıysa tamamen şans eseridir. çünkü aynı bursada bir haftada iki tane motoru çalınıp sonrasında zincir ve disk kildi ile dolaşan adamı gözümle gördüm. git kent meydanı heykel altıparmak civarında motor çaldırmayan bir tane esnaf getir alnından öperim seni...

ha, şans diye birşey var ayrı konu. kent meydanında motorun anahtarını üzerinde unuttum. 15 dakika öyle durdu koşa koşa döndüm ki kimse dokunmamış. bu şanstır.

kesinlikle zincırsiz bırakmayın motorlarınızı. saatlerce uzun süre kalacaksa zinciri bir direğe mutlaka bağlayın. en az 2 metrelik sağlam kesilmeyen zincir alın.

şansınız dönüp motoru koyduğunuz yerde bulamayınca yani piyango size vurunca kafanızdan aşağıya kaynar su dökülmüş gibi oluyor.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
kilit falan diyorlar çok saçma kilitlemek motoru sanki at bağlıyoruz, en iyi yöntem takip cihazı aylık masrafı 5 tl, ve + biri hafif dokansa bile tırt mırt bir ses çıkarsın hayırdır git desin

takip cihazı 6-7 bin tl üstü bütün motorlarda olmalı zaten alıcaksın bir kere sürekli sende kalıcak 5 tl nereye gitmiyorki don bile 15 tl

ha sende varmı diyiceksiniz yok daha ona sıra gelmedi :D zaten şimdiki motorum öyle gösterişli değil parçası az bulunan motor çalıncagını sanmıyorum
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Evet haklısınız ben Muğla/Milastayım burdada motosiklet ilk defa bu sene çalındı ama milastan çıkamadan yakalandılar onlarda milaslı değil sökeden gelmiş çingenelermiş.
6-7-8 Mayıs Bursada olacam bakalım orayıda gözlemlicem çünkü üniversite için Bursayı düşünüyorum bi gezip görecem eğer dediğiniz gibi motosiklet hırsızlığı yoksa içim bir nebzede rahat olacak diyebilirim.
Kısacası nerde çokluk orda b*kluk diye bir söz vardır çok haklı ne kadar çok insan ne kadar çok kalabalık o kadar hırsızlıktır.
İstanbulda yaşanmaz katılıyorum 3 büyükten uzak duracaksın İstanbul,Ankara,İzmir en çok hırsızlıkların yapıldığı yerler.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Evet haklısınız ben Muğla/Milastayım burdada motosiklet ilk defa bu sene çalındı ama milastan çıkamadan yakalandılar onlarda milaslı değil sökeden gelmiş çingenelermiş.
6-7-8 Mayıs Bursada olacam bakalım orayıda gözlemlicem çünkü üniversite için Bursayı düşünüyorum bi gezip görecem eğer dediğiniz gibi motosiklet hırsızlığı yoksa içim bir nebzede rahat olacak diyebilirim.
Kısacası nerde çokluk orda b*kluk diye bir söz vardır çok haklı ne kadar çok insan ne kadar çok kalabalık o kadar hırsızlıktır.
İstanbulda yaşanmaz katılıyorum 3 büyükten uzak duracaksın İstanbul,Ankara,İzmir en çok hırsızlıkların yapıldığı yerler.

emin olun bursa okumak içinde yaşamak içinde güzel bir şehir emin olun

arkadaşlar neden illaki bursadan örnekler veriliyor yoruma açık bir tartışma konusu bu mudanyada kilit demenin pek bir gereği yok yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst