ne desem bilmiyorum ki 2500 km oldu önemli bi problem çıkarmadı sadece ön fren pek güven vermiyor, bir santim bile aralık yok buda ani bir durumda insanı yanıltıyor dikkat etmek lazım .bugun bu yuzden kaydım onumdekı araba belkı de kasten yavasladı ona vurmamak ıcın bu yuzden kaydım.onun ıcın bundan sonra sadece arka frenı kullanacagım.