Motosikletinden hiç memnun olmayanlar buraya

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
6
Arkadaşlar herkes motorundan memnun mu? Olmayanlar buraya yazsın da bilelim neyi neden almayacağımızı?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
91
ne desem bilmiyorum ki 2500 km oldu önemli bi problem çıkarmadı sadece ön fren pek güven vermiyor, bir santim bile aralık yok buda ani bir durumda insanı yanıltıyor dikkat etmek lazım .bugun bu yuzden kaydım onumdekı araba belkı de kasten yavasladı ona vurmamak ıcın bu yuzden kaydım.onun ıcın bundan sonra sadece arka frenı kullanacagım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst