Motosikletin insana kazandırdıkları

Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
Kaybettirdikleri:
Artık hiçbir otomobil keyif vermiyor.
Soğuk ve yağmurlu günlerde insan bunalıma giriyor.
Kişisel bakımın yerini, motosiklet bakımı alıyor.


Ayni fikirdeyim.artik araba kullanmak asiri zahmetli geliyor.
Karlı gunlerde motora binememek ayri kalmak depresif bir hâl oluyor bende
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
motor yokken kızlar peşimden koşardı
şimdi kask takıyorum olmuyor :p
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Kaybettirdikleri:
Artık hiçbir otomobil keyif vermiyor.
Soğuk ve yağmurlu günlerde insan bunalıma giriyor.
Kişisel bakımın yerini, motosiklet bakımı alıyor.

Kesinlikle katılıyorum,Jole almak yerine gidip metal parlatıcı alabiliyorsun böyle durumlara hazırlıklı ol. :cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Kazandırdıkları / Artıları;

Her zaman arkamda olduğunu bildiğim dostlar,
Göçebe yaşam tarzıma yeni göçler,
Güçlü olma hissi,
Daha fazla umursamazlık,
Mükemmel bir sevgili.

Kaybettirdikleri / Eksileri;

Oldukça nakit,
Bolca küfür,
Düğümlenen saçlar,
Mükemmel bir sevgili.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Pozitif olarak;
-Özgürlük hissi
-Bolcana keyif
-Bugün Şileyemi yoksa kilyosa doğrumu gitsem düşüncesi,
-Bahar ve yazların daha keyifli hale gelmesi,
-Forum okuma alışkanlığı,
-Çok sağlam dostluklar.
-Dırdır eden sevgiliden kurtulma.:)

Negatif olarak verdikleri;
-Kapanmak bilmeyen kredi kartı ektresi
-Sürekli birşeyler daha alma isteği,
-Yağmurdan nefret etme isteği,
-Trafikte küfür haznenizin gelişmesi,
-Birde uzun yolda totonun uyuşması.:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Kazandırdıkları / Artıları;

Her zaman arkamda olduğunu bildiğim dostlar,
Göçebe yaşam tarzıma yeni göçler,
Güçlü olma hissi,
Daha fazla umursamazlık,
Mükemmel bir sevgili.

Kaybettirdikleri / Eksileri;

Oldukça nakit,
Bolca küfür,
Düğümlenen saçlar,
Mükemmel bir sevgili.

motor kafa oldukça nakit derken ne kadar mesela? ben de aynı motordan düşünüyorum da..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
motor kafa oldukça nakit derken ne kadar mesela? ben de aynı motordan düşünüyorum da..

Motordan kaynaklı pek nakit kaybetmedim aslında. Motor sadece aracı oldu :)

Şimdiye kadar çıkardığı masraflar
marş motoru pert,
zinciri yağlamadan çok üzün süre kullandığım için dişli takımı ve zincir
yine çok uzun süre bakım yapmadan uzun yola çok çıktığım için 500TL lik bir ağır bakım masrafı.
Yani motora bağlı olarak çıkan tek sıkıntı, marş motoru.

Onun haricinde doğal olarak benzin, gezip takıldığım için yeme içme konaklama masrafları falan filan.
Bunlar en çok izmir'de ikamet ettiğim zamanlar oldu tabi :)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
kısaca

Eşşeğe altın semer vursalar, eşşek yine eşşek...

Yani altına çektiğin motorun kaçlık olduğunun hiiç mi hiç önemi yok...

nerde yaşıyosun bilmiyorum ama yanılıyosun. takım elbiseli bi adama karşı olan tavrın, bi dilenciyle ya da ne bileyim apaçi diye tabir ettiğimiz kişiye gösterdiğin tavır aynı mı?

geçen sabah yakıt aldım cüzdanımı yerleştirmeye çalışıyorum cebime o sırada bi bmw geldi, pompacı acele et acele çekil şurdan gibi bi tavır yaptı. Sanki adamın ödediği para da bizim ödediğimiz gazoz kapağı. türkiyede işler böyle yürüyor, ye kürküm ye misali. daha çok örnek verilebilir umarım anlamışsındır. kısacası paran kadar adamsın.
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
16
motorunuzun markası ve size kazandırdıkları nelerdir? zaman, heyecan, para, adrenalin, saygı, ilgi başka? şöyle bi 600lük racing alsam bana ne kazandırır :pl:
motor birazda gizli düşman kazandırır..her aracta kı adamın (abi aralardan cok hızlı gıdıyorsunuz her yerden cıkıyorsunuz lafına uyuz olurum)
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
16
Ayni fikirdeyim.artik araba kullanmak asiri zahmetli geliyor.
Karlı gunlerde motora binememek ayri kalmak depresif bir hâl oluyor bende
katılıyorum araba kullandım gecen bunalıma gırdım trafıkte....ayrıca karda da calıstık eglencelı ve sıradısıydı 10 yıldır oldugu gıbı cok para kazandık onuda motora harcadık yedıgımı poyraz yanımıza KAR kaldı
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Kazandırdıkları:

-İkinci motorumun nerdeyse çin malı olması sebebiyle kendini usta sanan adamlara nazaran elim daha iyi anahtar tutuyor.( o kadar sök tak'tan sonra tabii :)) )
-Bir anda bütün siniri stresi atabilme opsiyonuna sahip olmak.
-Bütün kadın sürücülere büyük bir nefret.
-Çok zengin bir küfür koleksiyonu. (trafikte lazım oluyor keza.)
-Oldukça ve oldukça yüksek bir reflex kapasitesi.
-Uzuuuuuuuuuuuuuuuun yollar, günbatımlarını farklı açılardan izleyebilmek, yüzlerce km sonrası açılan bir şişe kola'nın verdiği zevk, her tepenin ardında başka şeyler keşfetme tutkusu.. uzaaaar gideeer. :))

Kaybettirdikleri:

-Araba sevgisi.
-Muhtemel şekillerde bir kaza durumunda bikaç ay yataktan çıkamama.
-Yürüme isteği.
-Aquaparktan zevk almak. ( motosiklet öncesi ve sonrasında gittim. öncesinde zevkten ölücektimdi sonrasında ya gitsemmi eve diye düşündüm. :)) )
-Bütün tamircilere olan güven.
-Kayda değer miktarda para.
-Evin önünde motorla uğraşırken baba'nın bu durumu görmesi ve baba'da yükselen sinir katsayısı. baba için bkz: http://www.youtube.com/watch?v=1aV9X2d-f5g
-Yağmur yağdığında 'banane ulan tatlı su motorcusumuyum ben?!' triplerine girmek hasta olmak. ( her seferinde bu durum tekrarlanmakta.)
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
35
Merhabalar,artıları benim için,
-çok daha dikkatli biri oldum.
-özgürlüğüme daha düşkün biri oldum
-güçlü olma hissi zaten el classico..
eksileri ise,
-sol dizimden iki ameliyat ve 16 platin vida.
-platonik aşk
-ve gittiğinde kalbimde bırakdığı koca delik.
 
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
72
Motorsiklet üzerindeyken hayat bir başka desem herşeyi anlatmış olurum heralde :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kazandırdıkları / Artıları;

Her zaman arkamda olduğunu bildiğim dostlar,
Göçebe yaşam tarzıma yeni göçler,
Güçlü olma hissi,
Daha fazla umursamazlık,
Mükemmel bir sevgili.

Kaybettirdikleri / Eksileri;

Oldukça nakit,
Bolca küfür,
Düğümlenen saçlar,
Mükemmel bir sevgili.
Unut olum artık...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
97
Henüz motosikletim yok ama motosikletim olmadan da Ankara MT den kazandırdığı 3-5 arkadaş/abi mevcut. Herşeyden önemlisi dostluk kazandırması ve bu bağı sıkı tutması sanırım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst