- Katılım
- 1 May 2019
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben bir motosiklet aldım bilenler vardır mondial xtereme max 200 cok beğenerek aldım memnunum fakat benzin göstergesi olamaması cok sıkıntı yolda kalma durumu cok oluyor. Sorum şu ben bu göstergeyi başka bir analog gösterge ile değiştirebilir miyim benzin göstergesi olan. Yani benzin göstergesi çalışır mi yoksa motosiklette o sistemin fabrika çıkışı olması mi gerekiyor? Kusura bakmayın yeni başladım cok bilgim yok zamanla öğreneceğiz.