Motosikletin emniyet şeridindeki duran araca çarpma anı kamerada

Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194

Az önce haberlere bakarken gördüm bunu.Arkadaş sanırım dalgınmış yada gece ışığından sabit duran arabayı farketmemiş.Allah'a şükür durumu iyi görünüyor.Ama izleyince baya şaşırdım.Özellikle geceleri daha dikkatli olmak gerekiyor.Geçmiş olsun arkadaşa...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu videoyu izlemiştim..tamamen dalgınlıkla alakalı bir durum..bakmakla görmek arasındaki fark işte bu şekilde..bende bazen böyle dalıyorum...
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
375
Abi ne kadar iyi niyetli yaklaşıyorlar ya ülkemin gözünü seveyim. Geçenlerde bir yurtdışında geçen video izledim motora araba çarpıyor adam yolun ortasına savrulmuş yatıyor yanından belki 100 tane insan geçiyor biride dönüp bakmıyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aynaya filan bakıyordur..
Adı üstünde, kaza...
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
çarptığı anda dehşete düştüm sonra adam kalkıp konuşunca sevindim.
şu emniyet şeritlerini babamızın malı gibi kullanmamamız gerekiyor buna ben de dahil .
yolda aracı bozulan, midesi bulanan, benzini biten vs vs her an emniyet şeridine girebilir, karanlıkta durabilir.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Sola doğru dönüş yapacağı için aynayı gözetliyor sürekli. Çokta dalgın değil bence şanssız
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
çarptığı anda dehşete düştüm sonra adam kalkıp konuşunca sevindim.
şu emniyet şeritlerini babamızın malı gibi kullanmamamız gerekiyor buna ben de dahil .
yolda aracı bozulan, midesi bulanan, benzini biten vs vs her an emniyet şeridine girebilir, karanlıkta durabilir.

Yolda aracı bozulan, benzini biten vs nerede duracak sorması ayıp? Orta şerit iyi mi?
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Otomatik pilota bağlamamak lazım bu arada kaza konusunda gerçekten yurdum insanı çok yardımsever ama ilk yardım kursu almamız şart.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
bence arabacı hatalı. ne işi var emniyet şeridinde? sinyalde vermemiş, dörtlü yakmış. şaşırtıyor tabi haliyle.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Geçen E-5 ' te yağmurlu havada dar emniyet şeredinde motor park halinde duruyordu sonradan fark ettim Allah'ıma şükürler olsun arka teker kitledi ama kıl payı falan yanından geçtim hızımda 60 70 vardı. Kameram olsa bir de vursam bende ana haberlere o adamı çıkarırdım yani.

şükür adama bir şey olmamış, dalgın olduğunuz zaman çekin kenara bi beş dakika kafanızı boşaltın su falan için sonra yola çıkın bir şey düşünmemeye çalışın. G.olsun diyelim ...
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Çarpmanın haricinde yapılan tehlikeli hareketin farkında mısınız?

Motosiklet sürücüsü anayoldan çıkış bölgesini emniyet şeridinden emniyet şeridine geçerek devam ediyor. Son anda sağa dönmek isteyecek bir araba çıksa altına alıverir.
Onun yerine geç orta şeride sakin sakin sapağı geç yani ne gerek var?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
49
Motorcu arkadaş yaptığı kural hatasının ve dikkatsizliğinin kurbanı olmuş. Çok daha ağır bir şekilde yaralanabilirdi. Çok şanslıymış.
Dikkat ettiyseniz yol ayrımında sola geçmekte geç kalıyor. Geç kaldığı için de emniyet şeridi içinde kalıyor.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Izlemistim videoyu.
Dururken aracına motor girmesine rağmen, kardeş iyimisin diyen "insanlar" olduğunu görmek çok güzel.
Şahsen ben emniyet şeridini ya durmak için kullanırım, yada sağnak yağmura felan yakalanırsam kullanırım, ondada max. 70km hızla.
Zaten malum benim evlatlar asfaltta biraz fıtı fıtı gidiyo.
Sonuçta emniyet şeridi acil durumlarda park etmek için yapılan bi yer.
Adam Sigara içmek için dursa, çarptığınız da birader başım döndü durdum der haklı çıkar.
Emniyet şeridinde birine çarpıpta haklı olunabileceğini sanmıyorum.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Her zaman şunu söylerim emniyet şeridini normal yol gibi kullanıyorsan sonucuna katlanacaksın arkadaş. Araba böyle durmayabilirdi de. Adam kalp krizi geçirir sağa kırı veribilirdi üzerine çıkabilirdide. Evet hepimiz kullanıyoruz ama sonuçlarının farkında olalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst