Motosikletimi sattım. ( Point Motors )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Konuyu hatırlayanlar çıkar elbet.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/125062-motosikletimi-galeriye-point-motors-a-biraktim.html

Öncelikle belirteyim bu bir reklam değil, merak edenleri aydınlatmak için açılmış bir konudur.

Motosikletimi point motors'a geçen pazartesi bırakmıştım. Galerinin sahibi uğur abi cuma günü aradı motorunu sattık onur kaporayı da aldık salı satışı yaparız dedi.

Salı günü yani dün işlerim dolayısıyla gidemedim ama bugün sabahtan gittim. Motoru satın alan abimiz de ordaydı.

Herşey gayet düzgün olması gerektiği gibi oldu. Bana söz verilen parayı (3700 tl) yi aldım. Satışı devrettim. Hiçbir şekilde hiçbir sorun yaşamadım.

Uğur abim belki okuyordur allah razı olsun güzel esnafmış, dediğinin dışında hiçbirşey gerçekleşmedi.

Gerçekten güvenilir bir esnafmış, merak edenlere duyurmak istedim.

Hepinize iyi günler dilerim :rendeer:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
daha önceki konundada yazdım gayet mantıklı nolduğunu. senin için hayırlısı olsun. herkese sahtekar gözüyle bakmamak lazım.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Ne kadar reklam değil diye belirtsende bu konu hakkında açılan 3 veya 4.den sonra bunu reklam olarak algıladım...

Hayırlı olsun . . .
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.düzgün esnafın reklamı yapılmalı.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Ne kadar reklam değil diye belirtsende bu konu hakkında açılan 3 veya 4.den sonra bunu reklam olarak algıladım...

Hayırlı olsun . . .

Kaç tane konu acabilecegi insiyatifi sanirim üyeye ait.

Ha ben yine de aciklama yapayim eski konuyu hortlatip cevabin altlarda kalmasini istemedim.

Soyle de bir durum varki o adami veya esnafi ovdugum ilk konu budur.

Reklam amacli olsa ilk konular tereddut degil iltifat icerirdi.

Ki bu konudaki tek iltifat ta abimizin guzel bir esnaf oldugunu belirtmek oldu.

Bu konunun ise tek ama tek amaci boyle bir olayda yasadigim olaylari izah etmek ve sizlere belki benim gibi suphesi olanlari aydinlatmakti.

Selametle.

Not: telefondan yaziyorum yazim hatalarim affola.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Soyle de bir durum varki o adami veya esnafi ovdugum ilk konu budur.
Reklam amacli olsa ilk konular tereddut degil iltifat icerirdi.
Bu konunun ise tek ama tek amaci boyle bir olayda yasadigim olaylari izah etmek ve sizlere belki benim gibi suphesi olanlari aydinlatmakti.

Müsait bir zamanımda kendi yazdıkların, çeliştiklerinle vurucam sana acımadan. :rendeer:

Selametle...
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Müsait bir zamanımda kendi yazdıkların, çeliştiklerinle vurucam sana acımadan. :rendeer:

Selametle...

Hayır anlamıyorum ben gidiyorum yaşadıklarımı falan size yazıyorum sizin düşünce tarzınıza bak. :)))) Amaç sizlere yardımcı olmak, yoruma bakın :)

Eyvallah, bekleriz :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Şu esnafın bilgilerini versene bende motoru bırakayım fuardan önce satılsın istiyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-roadwin-250r-3000km-de-80gun-kullanildi-poyraz-motor-cikisli-140636675/detay/
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Şu esnafın bilgilerini versene bende motoru bırakayım fuardan önce satılsın istiyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...lanildi-poyraz-motor-cikisli-140636675/detay/

sizede hayırlı satışlar olsun.
küçük bir tavsiye ile bu devirde çek senet işine pek bulaşmamak lazım. türkiye geneli senet ve çek istatisliklerine bi bakarsanız çok büyük çoğunluğunun protesto edilip çeklerin ise yazıldığı gerçeğini görebilirsiniz.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bazıların alım gücü olmuyor maksat yardımcı olmak kazık yemek değil Tabiki ....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst