motosikletime hangi numaralı yagı koymalıyım.

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
mondial 100 kh 4 zamanlı tek silindir. bi motorum var. 500 bakımda serviste yagını degiştirdim. ama yagın markası içime sinmedi ve 15 ytl verdim. zoruma gitti. şimdi kalite marka bir yag alıp yagını kendim degiştirecegim ama hangi serili yagdan koyacagımı bilmiyorum örnegin 20 50 gibi serili yaglar var?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
125 cc Çin malı scooter vardı 2 yıl önce. Repsol 20W50 koyardım. Sorunsuzdu.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
senin motosikletine bildiğim kadarı ile 10-40 yağ konuluyor. marka ise Castrol kullana bilirsin. 1lt fiyatı 10-15 ytl civarı bişey emin değilim ama. Senin kullandığın marka ney ??
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mobil al, markası mobil olsun, numarası 10/40 zaten üzerinde 4T diye yazar. ama bulamazsın çok zor bulunan bir yağdır. BP lerde castrol var ordan da alabilirsin ama numarası mutlaka 10/40 olmalı . serviste çin malı yağ koyarlar ki motor iyice bozulsun diye. çinlilerin motor yağından anladığı patates kızartma yağıdır, servise götürmene gerek yok, kendin değiş
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
20
senin motosikletine bildiğim kadarı ile 10-40 yağ konuluyor. marka ise Castrol kullana bilirsin. 1lt fiyatı 10-15 ytl civarı bişey emin değilim ama. Senin kullandığın marka ney ??

Arkadaşa katılıyorum castrol al en iyisi o. sakın 20.50 felan koyma motoru maf edersin :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bence yağı koymadan önce servise garanti konusunu danış
bağzı firmalar kendi kullandıkları yağ ın kullanılmaması halinde
herhangi bi arıza oluşursa garanti kapsamı dışında bırakabiliyorlar..
haberin ola..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
buyuk markaları bilmem ama sıradan servisler genelde acık yag kullanıolar litresi 6-7 lira ve 15 lira alıolar bende cok kızdım senn gibi castrol scooter 10-40 yag aldım 15liraya magnetecde kullanabilirsn 16.5 oda hiç diilse kullandıgım seyi biliyorum ve cok farketti yag servistekine gore:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. bilgilerime yenilerini ekledim.. castrol 15w-40 ta karar kıldım yagı degiştirdim mi. haber vericem. hayırlı sürüşler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst