Motosikletim 80 km hızda yuksek devir sesi çıkarıyor

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Bunun nedeni ne olabilir? Motosiklet mct250 mondial. 5. Viteste 70 den yukari cikarinca hemen bağırmaya baslıyor. 100 e kadar çıkıyor ama sonuçta çok ses yapıyor. Fazla hız yapmayi seven biri degilim seyir hızım 80 benim o konuda sorun yok ama bu yaz ilk uzun yolumu yapicam bu makineyle. Çok yüksek devir uzun vadede bana sorun çıkarır. Sizce neden olabilir bu? Yapabileceğim bisey var mi bu konuda?
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Debriyaj balatasının yıpranması gibi bir durum yoksa bağırması normal. Bu hacimlerdeki motosikletlerin çoğu 90km/s ile giderken 7000-7500 d/dk civarını görüyor. Dişli değiştirebilirsiniz ama bu sefer de hızlanması zayıflayacaktır.
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Dişli atcan usta tek çözüm o belki hızı artmaz o kadar devilenmez ama o hızlarda düşük devir gider bu da tam senlik zaten :cat:
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Biraz daha detaylı anlatabilir misin rica etsem abi. Ben ustaya gidip ne diyiym dişli atcaz diyemem herhalde ��

Sen direk dişli atacağık ustam de o anlar. Şöyleki mesela arka dişlin 40 ön dişlin 14 diyelim -sallıyorum- önü 17 arkayı 34 yaptığın zaman motorunun son hızı artacaktır. belki 130-140 basmaz, belki 5.viteste 7000rpm i geçmez ama o hızlarda bağırmaz. sen ustaya götür hocam o en dorğu orantıyı söyleyecektir sana
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
33
Aynen bendeki makinede aynı( yuki yk 250-4). 60'la 5000 devirde gidiyorum, 100'ü sen düşün :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst