- Katılım
- 2 Tem 2015
- Mesajlar
- 223
- Konu Yazar
- #1
Bunun nedeni ne olabilir? Motosiklet mct250 mondial. 5. Viteste 70 den yukari cikarinca hemen bağırmaya baslıyor. 100 e kadar çıkıyor ama sonuçta çok ses yapıyor. Fazla hız yapmayi seven biri degilim seyir hızım 80 benim o konuda sorun yok ama bu yaz ilk uzun yolumu yapicam bu makineyle. Çok yüksek devir uzun vadede bana sorun çıkarır. Sizce neden olabilir bu? Yapabileceğim bisey var mi bu konuda?