- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,000
Motosiklet hurdasını bile bağlamış polisler...![]()
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Motosiklet hurdasını bile bağlamış polisler...![]()
demekki neymiş ışıkla ısı kaynağını birbirinden ayırmalıymıışız![]()
garip:silent:
benim anlamadığım, bu motor nasıl bu kadar parçaya ayrıldı..
yanacak bir motosikletin bile yok...yazık sana...![]()
bende seninkini yakarım kanka ilk motor yakma olayı böylelikle basında terör olayı olarak yankılanır :mrgreen:
Belkide yandı süsü verilmiştir. Plaka yok!!!