Motosikleti Tamir Etmek İsterken Yandı...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



Bu şaşkın iyiki kendini yakmamış yanlışlıkla....



KONYA (İHA) - Konya’nın Kulu ilçesinde bir kişi arıza yapan motosikletini tamir etmeye çalışırken yaktı.



Edinilen bilgiye göre, Kemaliye Mahallesi çocuk parkı yanında arıza yapan motosikleti tamir etmek isteyen Volkan Ü., karanlıkta çakmak yaktı. Motosikletin yanına koyduğu yanar haldeki çakmak, motosikletten akan yakıtı tutuşturdu. Biranda alevler içinde kalan motosiklet tamamen yanarak hurdaya döndü. Polis ekipleri Volkan Ü.’nün ifadesine başvururken plakasız motosiklet hurdası otoparka çekildi.

20.09.2007
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahuaha :) Komik olmuş ama resimdekinin motor olduğu belli olmuyor :D mete_han senle bi akrabalığı varmı bu Volkan Ü., nün?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bu ne abii :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan bu şeye benziyor abi TÜPÜ ateşle kontrol ediyorlar ya kaçak varmı diye ona :queen::queen::queen: yani olmaması lazım okadar güvenilir tüpler demek istiyor firma :p :p: :p: :p
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
insan dikkatli olur çakmağın ışığıyla çalışıyor ustam :queen::queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Yazık olmuş motora,dikkatsizliğin bu kadarınada pes yani.Kimbilir ne hevesle almıştır motoru.Ama şimdi pert,üzüldüm valla
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Başlığı okudum
Kesin ışık icin cakmak yakmıstır dedim
ve öyle cıktı
ehehhe :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bi eline de dinamit alsaymış bari:queen:
yurdum insanı böyle,
bi çakmakla yaklaşır aha bişey olmadı der hep çakmakla yaklaşır:farao:
gene bi kırmızı ılıkta geçer bişey olmadı der bi daha geçer:salut:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşııııım...
başlığa başkasının olduğunuda eklesene bende sen yaktın diye üzülmüştüm:pr:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
garip:silent:
benim anlamadığım, bu motor nasıl bu kadar parçaya ayrıldı..
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
bu ne abii :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan bu şeye benziyor abi TÜPÜ ateşle kontrol ediyorlar ya kaçak varmı diye ona :queen::queen::queen: yani olmaması lazım okadar güvenilir tüpler demek istiyor firma :p :p: :p: :p


bu guseldı...

abı bıde depoda benzın varmı dıe cakmakla bakan adamlar varyaaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
6
Selam arkadaşlar, yazmadan geçemiycem bizim arkadaşlar ucuza denk getirdikleri bi motoru canları gibi sewiyolardı tabi motor ortak :=).Neyse benzin hortumu gevrediginden dolayı sertleşip kırılmış,bizim bu elemanlar ugraşmışlar bi türlü yerine geçirememişler ,uyanık elaman çakmakla ısıtıp geçiriwerelim demiş. Derken olanlar olmuş.motor alewler içinde. sac kaş kiprik bişi kalmamış.aman dikkat
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Baba motor komple yok :queen:

Motor herhalde full plastik falanmış ben ortada artan pek fazla parça göremedim :queen::queen::queen:

bu guseldı...

abı bıde depoda benzın varmı dıe cakmakla bakan adamlar varyaaa:queen::queen::queen:

:mrgreen::mrgreen:
-Hasan abi!!!Sen görüyon mu depoda var mı benzin???
-Çakmağı sok içine Memet Böle görünmez burdan:p:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Yanıcı madde yüklü sonuçta neden ateşle yaklaşıyosun, madem yaklaştın neden dikkat etmiyorsun, yazık.
Kaç km yapardı yaşasaydı o motosiklet. üzücü gerçekten. O çakmağı da kullanma artık at. Yol arkadaşını öldürmüş, direkt olmasa bile dolaylı yoldan vesile olmuş. İsimde yanıcı zaten, Volkan. Kor, Alev, mağma. Ateş gibi bir insan olmalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst